Lpg lekt bij aansluiten vulslang

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Abel
Über-Spammer

Ik heb nu weer iets met de megane 2

ik tankte vorige week, de tank was niet leeg en na zo'n 30 liter opeens spuit er gas uit de wielkuip. Vulslang los en het spuiten houd meteen op. ff de vulslang er weer op (alleen aansluiten) en meteen weer spuiten uit de wiel kast.

Dus ik heb de auto ook meteen afgetankt met benzine en met het idee gas is lek. Dus ik ga rijden en besluit eerst op gas te rijden, tot mijn verbazing rijd ik gewoon 500km tot dat de tank leeg is. Dus ik wil gisteren weer tanken met het lekken in mijn achterhoofd. Ik sluit de vulslang aan en meteen weer spuiten.. Dat spuiten komt uit mijn eigen tank en hij lekt alleen van uit mijn tank achter de vulnippel zo gauw de slang word aangesloten.

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? (U)
coupe16v
Contacteer:

Vulslang gescheurd??
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Gewoon de vulslang lek inderdaad. Zit een afsluiter tussen. Vandaar dat je gewoon kan rijden maar niet kan vullen :)
Abel
Über-Spammer

maar als de slang tussen de vulnippel en de tank lek is waarom lekt die die dan niet altijd, maar alleen als je wilt tanken?
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Omdat de afsluiter aan de tankkant open gaat als je de vulslang aan de vulopening drukt :)
Abel
Über-Spammer

oh? hoe werkt dat? wel goed om te weten. gewoon een nieuwe vulslang laten maken. bedankt!
mark 5t
Contacteer:

Abel effe langs DMI zit in de stad.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Abel
Über-Spammer

mark 5t schreef:Abel effe langs DMI zit in de stad.
ja die ken ik. was ik al van plan te bellen. maar die gasten zijn wel flink duur..
Plaats reactie