Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, ik ben Stephan, 26 jaar, woonachtig te Eindhoven en sinds een jaartje de trotse eigenaar van de beste sportieve coupe van dit moment. Ik zag dat de mijne al in jullie register staat (93 LLX 3) - ik zal straks even nieuwe foto's uploaden want de huidige foto doet hem geen eer aan

De RS250 is mijn tweede auto - en mijn eerste Renault, hiervoor heb ik 4 jaar in een blauwe ford focus met 116pk gereden, heel wat anders dus. Ook een prima wagen echter niets bijzonders...en als autoliefhebber wil je toch wat meer. Ik was destijds al een tijdje opzoek naar een bijzondere sportwagen, niet iets alledaags maar mooie looks en goede performance. Zelfs nog een proefrit gemaakt in een BMW Z4M! - geweldigde ervaring overigens. Maar die is het dus niet geworden, moet je nagaan hoe goed de RS wel niet is. Uiteindelijk heb ik een zeer mooie bijna nieuwe (16k op de km teller) RS250 Cup gevonden in Tilburg. Na een proefrit was ik meteen verkocht. En nu is dat moment alweer een jaar geleden.
Goed hoe ben ik hier dan terecht gekomen? Na een jaar de auto te hebben verkend ben ik gaan zoeken naar de mogelijkheden om hem wat op te kietelen. Na een korte google sessie kwam ik uit op jullie forum. Na wat te hebben rondgeneusd op het forum begrijp ik dat Fastchip de beste(?) tuner is voor Renaults.
Maar aangezien dit allemaal nog nieuw voor mij is laat me graag informeren. Naast de ECU aanpassing ben ik nog aan het twisten om het dak zwart te maken (mbv carwrap).
"Edit"
De foto's