Wie doet er mee?
Voorwaarden:
- 10% korting
- geen verzendkosten vanuit U.K. naar mij toe (je betaalt dus alleen Nationale verzendkosten of komt het bij mij afhalen).
Wat hebben ze allemaal (Clio rs II):
- Struts+uniball topmounts - Losse uniball topmounts (passen ook in Clio 1 mits aanpassing dempers)
- Verstevigingskit draagarmen
- Verstevigingskit achteras
- Camberplaatjes
- Compleet shifterset
- Airco delete kit
- Stuurbekrachtiging delete kit
- Nokkenastandwielen
- Brembo remsets + adapters
- Uitlaten
- Etc
http://pure-motorsport.co.uk/clio_shop.php
Ik ben momenteel in afwachting of er een Clio 1 of 19 variant gemaakt kan worden.
Bestelling:
- JP: shifterset en losse topmounts
-
-
-
-
-
Sluitingsdatum: eind van de maand?!
Groupbuy Pure
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
-
- Berichten: 671
- Lid geworden op: wo 1 feb 2012 12:45
- Car: 95-PZ-KJ
- Contacteer:
komtienumee....
er zijn geruchten dat pure topmounts gaat maken die meer caster geven (ik heb de standaard set al)...kan je hier wat over achterhalen?

er zijn geruchten dat pure topmounts gaat maken die meer caster geven (ik heb de standaard set al)...kan je hier wat over achterhalen?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Je kunt ook de draagarm bussen helemaal naar het uiteinde persen, Dat deden ze bij de Clio 1 cup's ook. Echter dat heeft niet het eeuwige leven...
ik heb de vraag even doorgestuurd.
ik heb de vraag even doorgestuurd.
ik doe mee met de shifterset mits er een clio1 versie komt.
het hoort niet in dit topic dat weet ik maar waarom wil je meer caster?
kheb geen idee en welke kant monteer je de bussen dan op naar de voorkant van de auto of de achterkant?
kheb geen idee en welke kant monteer je de bussen dan op naar de voorkant van de auto of de achterkant?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
caster geeft bij het insturen iets meer camber. Iets wat je bij het insturen juist wil.mark 5t schreef:het hoort niet in dit topic dat weet ik maar waarom wil je meer caster?
kheb geen idee en welke kant monteer je de bussen dan op naar de voorkant van de auto of de achterkant?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Er is/komt geen Clio 1 of 19 versie tenzij iemand zn Clio/19 beschikbaar stelt aan hen en de kosten voor rekening neemt.
M.a.w. niet interessant. Misschien dat iemand anders zelf een stang wil (laten) maken.
M.a.w. niet interessant. Misschien dat iemand anders zelf een stang wil (laten) maken.
Daarmee kan je dus harder een bocht door, zonder dat t rechtuit ten koste gaat van bandenslijtage, mindere rechtuitstabiliteit en bandslijtage. Nadeel: zwaarder insturen.Geert schreef:caster geeft bij het insturen iets meer camber. Iets wat je bij het insturen juist wil.mark 5t schreef:het hoort niet in dit topic dat weet ik maar waarom wil je meer caster?
kheb geen idee en welke kant monteer je de bussen dan op naar de voorkant van de auto of de achterkant?
rev it like a rental
-
- Berichten: 671
- Lid geworden op: wo 1 feb 2012 12:45
- Car: 95-PZ-KJ
- Contacteer:
Had het niet beter kunnen zeggen!
aangezien ik nog met een set draagarmen bezig ben voor de voorzijde hoe moet ik de bussen dan monteren en hoeveel mm?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 671
- Lid geworden op: wo 1 feb 2012 12:45
- Car: 95-PZ-KJ
- Contacteer:
Je draagarmen moeten naar voren op de auto, dat is denk ik de simpelsteanier om het te zeggen.
Een andere manier is de bussen moeten in de arm meer uitsteken aan de achterkant als de voorkant.
Je kunt denk ik niet superver gaan , de 182 heeft de fuseekogel iets verder naar voren staan om hetzelfde te bereiken....maar bij verlaagde auto's loopt hij al snel aan.....en dan moet je de bumpersteun omhoog buigen.
Een andere manier is de bussen moeten in de arm meer uitsteken aan de achterkant als de voorkant.
Je kunt denk ik niet superver gaan , de 182 heeft de fuseekogel iets verder naar voren staan om hetzelfde te bereiken....maar bij verlaagde auto's loopt hij al snel aan.....en dan moet je de bumpersteun omhoog buigen.