De Onbekende Renault

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
dasselbergs
Contacteer:

antoine schreef:Gisteren tijdens een rally een gele Clio III RS met kenteken 16-PRN-6 (staat niet in het register.
Inderdaad, ook gespot. Stond in het centrum van Bree. Volgens mij een auto van een van de deelnemende equipes en gebruikt voor verkenning... :p
antoine
Car: Renault Clio III RS

Ik denk dat wel Dennis. Ik kwam de markt niet op met mijn auto :-) Heb je die mooie witte porsche (gt 40) ook gezien voor het gemeentehuis? Jammer dat mijn sleutels niet paste haha
dasselbergs
Contacteer:

antoine schreef:Ik denk dat wel Dennis. Ik kwam de markt niet op met mijn auto :-) Heb je die mooie witte porsche (gt 40) ook gezien voor het gemeentehuis? Jammer dat mijn sleutels niet paste haha
Nee, niet gezien? Maar we waren er pas in de middag.
Maarre... Heb ik daar de hele dag herrie lopen schoppen en ben ik nog niet gespot? Tsss... :p
antoine

Was jij dat? We dachten al wat een aso! :-) de clio zal van Mats of een team genoot zijn, gezien het nummer op het raam.

Edit: Kobus dus:-)
Laatst gewijzigd door antoine op zo 19 mei 2013 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Arno S.

Jochem de Haas schreef:Nee hoor.... (U)
Maar ik spot jou ook vaak Arno....
Seinen, toeteren,maar je reageert echt nagenoeg nooit.... :( :p
Stuur eens een foto van het hok waarin jij dagelijks rijd; dr word wel vaker naar me geseind, maar wuif dat meestal af als commentaar op mijn enthousiaste rijstijl :smoke:
dasselbergs
Contacteer:

antoine schreef:Was jij dat? We dachten al wat een aso! :-) de clio zal van Mats of een team genoot zijn, gezien het nummer op het raam.

Edit: Kobus dus:-)
Afgelopen vrijdag heb ik de zaag in m'n airbox gezet, dus m'n Française heeft een nog grotere bek gekregen :smile:

Het was niet de 73-XF-KL toch? :evil:
http://m.youtube.com/watch?v=p1r9BuzEwz8
antoine

Nee, deze zal wel gebruikt worden om te verkennen.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

TsaArno schreef:
Jochem de Haas schreef:Nee hoor.... (U)
Maar ik spot jou ook vaak Arno....
Seinen, toeteren,maar je reageert echt nagenoeg nooit.... :( :p
Stuur eens een foto van het hok waarin jij dagelijks rijd; dr word wel vaker naar me geseind, maar wuif dat meestal af als commentaar op mijn enthousiaste rijstijl :smoke:
Witte Rebault Trafic... Met grote rode blauwe stickers JADIKOEL
Arno S.

Dan ben ik jou zeker laatst tegen gekomen op de dijk bij Nieuwebrug? Ik zag een auto seinen, maar kon door de reflectie vd voorruit niet zien wie er in zat (0)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Gisteren een grijze Trophy gespot
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

TsaArno schreef:Dan ben ik jou zeker laatst tegen gekomen op de dijk bij Nieuwebrug? Ik zag een auto seinen, maar kon door de reflectie vd voorruit niet zien wie er in zat (0)
8)
Leon Cozijn
Contacteer:

Gister in Moordrecht: AH-70-55 Renault R11 :worship:
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Gespot door mijn vrouw in zmeer

[img]http://imageshack.us/a/img20/1690/94hbk43.jpg[/img]
~thijs~
Contacteer:

Vanmiddag in Ijmuiden vlakbij de shell Heerenduinweg een parelmoerwitte Turbo2
remcob

Zojuist, rond 1630 in Rotterdam op de 's Gravendijkwal een gele Mégane Coupé RS achter mij, kenteken 47-PDS-3.

Iemand van hier toevallig? :grin:
Ik rij niet hard ik vlieg gewoon laag! :)
Alpine
Contacteer:

Leon Cozijn schreef:Gister in Moordrecht: AH-70-55 Renault R11 :worship:
R1130 bedoel je ;-)
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
ARNO16V
Contacteer:

Zondag op de terugweg van viva italia, een oranje 3 deurs Megane II RS gespot, en een stukkie mee opgereden tot Meppel.. en op dat soort momenten mis ik m'n ouwe Megane RS toch wel hoor (F)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Ik heb je niet gezien, ben nog paar rondjes meegereden over het circuit in de bordeaux rode Gallardo Spyder, was daar als Michelin VIP, hele dag verzorgd :D
Therion
Car: Megane III RS265 cup

remcob schreef:Zojuist, rond 1630 in Rotterdam op de 's Gravendijkwal een gele Mégane Coupé RS achter mij, kenteken 47-PDS-3.

Iemand van hier toevallig? :grin:
Da's mijn vorige RS :D
remcob

Geinig, ik zag hem ook in het register staan.
Ik rij niet hard ik vlieg gewoon laag! :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

AnthonyR schreef:Ik heb je niet gezien, ben nog paar rondjes meegereden over het circuit in de bordeaux rode Gallardo Spyder, was daar als Michelin VIP, hele dag verzorgd :D
Kennis van me ook. Heeft erg genoten. :D
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
martll

Afgelopen maandag een witte Megane 3 RS op de dijk langs het Alkmaardermeer.
dasselbergs
Contacteer:

Vandaag op de vluchtstrook van de A27 net voorbij Amelisweerd bij Utrecht gespot ; drie Alpientjes, 2 zilveren en 1 blauwe. De voorste stond met pech :(
ericon
Car: Meg RS225 + diversen

Klopt maar het is goed gekomen door een geweldige monteur (Y)
dasselbergs
Contacteer:

(Y)
Goed om te horen!
paratroeper
Car: Renault 5 GT Turbo

Vanmiddag in leersum kwam ik een lichtblauw Clio RS (182)? Tegen, zag hem net te laat voor het kenteken.
Jacob Priem

dasselbergs schreef:Vandaag op de vluchtstrook van de A27 net voorbij Amelisweerd bij Utrecht gespot ; drie Alpientjes, 2 zilveren en 1 blauwe. De voorste stond met pech :(
Die voorste met pech was ik :( :-(

In eerste instantie ruim voor Utrecht alleen acculampje wat brandde, leek erop dat het de accu was die niet helemaal fris meer was (was daarvoor ook al niet lekker bijgeladen). Tot op de ring Utrecht de temperatuur flink opliep, toen zo snel mogelijk aan de kant gezet. Natuurlijk precies op een druk stuk. Was 1 v-snaar kapot dus waterpomp werd niet meer aangedreven.

Wim en Sjon (/ericon) zijn terug komen rijden en Wim is direct aan de slag gegaan met het vervangen (heb de oude v-snaar op reserve achterin liggen). Daarna via Rijkswaterstaat 1 strook laten afsluiten, anders zouden wij ook nooit terug de weg opkomen. Was echt vlot (binnen 10 minuten) geregeld, sta je ook al een stuk veiliger (Y) Kwartiertje daarna kwam nog een medewerker Rijkswaterstaat langs, die had echter gelijk bij aankomst al een berger gebeld om mij weg te laten slepen. Die berger stond er erg vlot, dat duurde geen 5 minuten. Wim had het gelukkig net voor elkaar en kon/mocht op eigen kracht de weg vervolgen.

Al met al weer een enerverend reisje ;-)
dasselbergs
Contacteer:

Jacob Priem schreef:
dasselbergs schreef:Vandaag op de vluchtstrook van de A27 net voorbij Amelisweerd bij Utrecht gespot ; drie Alpientjes, 2 zilveren en 1 blauwe. De voorste stond met pech :(
Die voorste met pech was ik :( :-(

In eerste instantie ruim voor Utrecht alleen acculampje wat brandde, leek erop dat het de accu was die niet helemaal fris meer was (was daarvoor ook al niet lekker bijgeladen). Tot op de ring Utrecht de temperatuur flink opliep, toen zo snel mogelijk aan de kant gezet. Natuurlijk precies op een druk stuk. Was 1 v-snaar kapot dus waterpomp werd niet meer aangedreven.

Wim en Sjon (/ericon) zijn terug komen rijden en Wim is direct aan de slag gegaan met het vervangen (heb de oude v-snaar op reserve achterin liggen). Daarna via Rijkswaterstaat 1 strook laten afsluiten, anders zouden wij ook nooit terug de weg opkomen. Was echt vlot (binnen 10 minuten) geregeld, sta je ook al een stuk veiliger (Y) Kwartiertje daarna kwam nog een medewerker Rijkswaterstaat langs, die had echter gelijk bij aankomst al een berger gebeld om mij weg te laten slepen. Die berger stond er erg vlot, dat duurde geen 5 minuten. Wim had het gelukkig net voor elkaar en kon/mocht op eigen kracht de weg vervolgen.

Al met al weer een enerverend reisje ;-)
Waren de panty's op? ;-)
Destijds had ik in m'n Pientje een poulie die scheef zat of krom was, waardoor de v-snaar vrij snel werd opgevreten. Bekende vluchtstrook reparatie dus >)
Wel mooi om zo'n nestje Alpines in het wild te zien !
(Y)
ericon
Car: Meg RS225 + diversen

Panty's?, hier werd door de heren complete gereedschapskoffers en v snaren tevoorschijn getrokken :worship:
Het gezicht van de rijkswaterstaatman toen hij dat alles zag :lol:
paratroeper

Ervaren Renault rijders hebben dat gewoon altijd bij hun haha (Y)
Abel
Über-Spammer

Ja niet echt reclame al dat gereedschap :p
Jacob Priem

Maar wel nodig ;-) :p
Arco
Über-Spammer

Ik heb jullie op de terugweg nog gespot op een parkeerplaats voorbij Zwolle richting Utrecht omstreeks 4 uur. (Y)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
paratroeper

vanmiddag in Amersfoort, witte Clio 3 ph2 RS, kenteken niet gezien omdat hij aan de andere kant reed bij de Volvo Dealer :)
Plaats reactie