Hallo,
Kan je een recirculation valve plaatsen op een Tce180?
Blow off valve wil ik niet ivm geluid en zal waarschijnlijk problemen geven met de lmm.
Vraag is ook als ik een recirculation valve plaats of dit veel oplevert kwa souplesse??
Forge heeft ze geloof ik wel, iemand nog alternatieven anders dan Forge?
grt. Remco
Recirculation valve op Tce180
- Triggerhappy
- Car: Meg 3 Trophy + 4 GT
Van wat ik er van begrepen heb..
Volgens mij moet het kunnen. Een LMM zit er geloof ik niet eens op dus een probleem met open BOV zal je niet hebben.
Standaard is de turbo reeds uitgerust volgens mij met een recirculation valve.
Wat ik zie op de site van Forge is dat dat een ander type is die technisch iets anders in elkaar steekt en ruimte overlaat voor afstelling. Wat handig zoniet noodzakelijk zal zijn bij een custom mapping die de trubodruk verhoogt...... en laat dat nou net aan de orde gaan zijn......
Nou heb ik nog niet begrepen dat het nou echt zo noodzakelijk is maar hoor hier graag meer over aangezien ook mijn TCE 180 gekieteld gaat worden.
Volgens mij moet het kunnen. Een LMM zit er geloof ik niet eens op dus een probleem met open BOV zal je niet hebben.
Standaard is de turbo reeds uitgerust volgens mij met een recirculation valve.
Wat ik zie op de site van Forge is dat dat een ander type is die technisch iets anders in elkaar steekt en ruimte overlaat voor afstelling. Wat handig zoniet noodzakelijk zal zijn bij een custom mapping die de trubodruk verhoogt...... en laat dat nou net aan de orde gaan zijn......

Nou heb ik nog niet begrepen dat het nou echt zo noodzakelijk is maar hoor hier graag meer over aangezien ook mijn TCE 180 gekieteld gaat worden.