[img]http://i47.tinypic.com/2j1n2gn.jpg[/img]
Bij een Magnesium velg bestaat het hoofd bestandsdeel uit Magnesium i.p.v. Aluminium.
Magnesium velgen worden voornamelijk voor de racerij gemaakt gezien het hoge risico dat dit materiaal heeft.
Het buigt niet gauw maar zal eerder scheuren, het is dan niet te repareren, ook is het niet te blussen met water als het brand.
Water op brandend Magnesium is als benzine op vuur.
Het is echter erg licht, een velg van magnesium weegt 70% minder als dezelfde velg van Aluminium.
Als je met 15 inch rijdt en 4x100 mag je wel eens een setje lenen met slicksBanjo RS schreef:Mijn Rolbeugel met knik is zeker niet optimaal,maar is veilig genoeg,voor mij zaak om niet over de kop te gaan in het scheivlak....case closed!![]()
Wil toch nog keer full-slicks proberen onder mijn Cliko...
Ga je 2 juli mee naar SPA met DF ?
Hoog tijd dat Daniel ook eens uit zijn winterslaap ontwaakt!
Op zeker een circuit waar jouw CUP het goed doet....
ja dat blok loopt goed inderdaad, qua vermogen liep ik maar heel langzaam op hem inSteven schreef:Scheisse...
Trouwens die Arjan heeft 'n goed blok he, dat heeft een tijdje in Haarlem tot rust kunnen komen om nu weer uitgerust te kunnen knallen![]()
Watvoor tijden rijd die Megane ook rond de 2:01?
Volgende keer in spagettivolgorde naar de eerste plek, 4-2-1
Een RTC team klinkt leuk!dolf jans schreef:Te Gek Martijn dat je volgende week woensdagavond 15 mei onderdeel bent van ons 'dreamteam' met je DNRT-collega Raymon Hannink en karttalent David Jans. Een 100 rondenrace (plusminus 2 uur) met racekarts. Dat wordt mooooooi![]()
Er kunnen nog teams inschrijven, een RTCteam misschien?