Ik had nog een fotootje staan. De bout onder lijkt niet helemaal weggestopt. Er moet toch een goede how-to voor zijn. Denk dat ik volgend weekend is ga proberen op de manier die Abel aangaf. Elke andere suggestie is welkom.
Ik moet zeggen dat de turbo er "ff" in zn geheel afhalen mij ook niet tegen viel met soms wat hulp en aanwijzingen...
Denk dat dit een stuk sneller gaat en minder frustratie...
Ivo schreef:Ik moet zeggen dat de turbo er "ff" in zn geheel afhalen mij ook niet tegen viel met soms wat hulp en aanwijzingen...
Denk dat dit een stuk sneller gaat en minder frustratie...
Valt idd vies tegen als je niet weet waar je moet zoeken. Een dikkere downpipe maakt het ook een stuk lastiger!
De R5GTT is toch plots verkocht. Kreeg een bod wat ik niet kon laten gaan. Auto staat inmiddels in La Reole (in de buurt van Bordeaux). Nu rustig aan op zoek naar iets nieuwers.
De R5GTT is weggegaan omdat ik er simpelweg geen tijd voor had. Dit in verband met onze inmiddels 8 maanden oude dochter en de niet aanwezige motorische kennis van een R5GTT.
Daarnaast wil ik gewoon weer wat nieuwers rijden. Clio 2 RS phase III, Clio 3 RS of Megane 2 RS.