Willeon: 5 GT turbo '85... VERKOCHT!!!
-
Ik heb 3 GT's staan, is teveel van het goede.
Deze zilveren GT staat al te lang 'under construction', ik kom er bijna niet aan toe. Onze zoons van 7 en 8 redden zich prima, maar met een dochter van 6 weken oud hou je toch erg weinig tijd over. Dan houdt het op bij een dinsdagavond.
Ik wil me focussen op de EBS GTT en de rode GTT (mijn eerste) wil ik weer in oude glorie herstellen.
Deze zilveren GT staat al te lang 'under construction', ik kom er bijna niet aan toe. Onze zoons van 7 en 8 redden zich prima, maar met een dochter van 6 weken oud hou je toch erg weinig tijd over. Dan houdt het op bij een dinsdagavond.
Ik wil me focussen op de EBS GTT en de rode GTT (mijn eerste) wil ik weer in oude glorie herstellen.
Is wat voor je kennis. 

-

Istie goed rijdend nu dan Will?
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
Hij rolt prima! 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Oftewel een niet afgerond project van de zoveelste..... 

-
Van de zoveelste?
Welke bedoel je Jochem?
Die ouwe meuk blijft toch een project...
Welke bedoel je Jochem?
Die ouwe meuk blijft toch een project...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gewoon weer iemand die iets verkoopt wat niet afgebouwd is.
Ik bedoel....waarom niet ff de laatste stap zodat de auto weer rijd.
Ik bedoel....waarom niet ff de laatste stap zodat de auto weer rijd.
-
Ik merk al dat jij geen kinderen hebt.....
Toen ik 'm kocht had ik ook gedacht dat ik er gewoon wat lol mee kon hebben zonder al teveel gedoe. Helaas was 't snel einde koppakking.
Ik kom er nu gewoon niet aan toe Jochem. Ik ga er wel mee verder, maar die ene dinsdagavond in de week zet ook geen zoden aan de dijk voor mij als leek. Gelukkig heb ik mijn 70-jarige vader nog die ooit automonteur is geweest en nog wel eens wat weet! Dus wie weet krijg ik 'm zelf wel weer rijdend!
Hij staat nu ernstig stof te happen in de stal bij mijn ouders en dat is zonde. En ik heb de EBS GTT na deze gekocht en daar leg ik liever de focus op, dus dan moet deze maar weg.

Toen ik 'm kocht had ik ook gedacht dat ik er gewoon wat lol mee kon hebben zonder al teveel gedoe. Helaas was 't snel einde koppakking.
Ik kom er nu gewoon niet aan toe Jochem. Ik ga er wel mee verder, maar die ene dinsdagavond in de week zet ook geen zoden aan de dijk voor mij als leek. Gelukkig heb ik mijn 70-jarige vader nog die ooit automonteur is geweest en nog wel eens wat weet! Dus wie weet krijg ik 'm zelf wel weer rijdend!
Hij staat nu ernstig stof te happen in de stal bij mijn ouders en dat is zonde. En ik heb de EBS GTT na deze gekocht en daar leg ik liever de focus op, dus dan moet deze maar weg.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik begrijp het ook wel, maar snap het niet.... 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Pleur op.....heel je leven ellende en t kost een vermogen en t is nooit goed.Merijn schreef:Verrijk je leven met een paar koters, Jochem!
Nee bedankt, ik speel wel het leuke oompje voor een paar uur en dan weer opzouten naar mama...

-
Jochem de Haas schreef:Pleur op.....heel je leven ellende en t kost een vermogen en t is nooit goed.Merijn schreef:Verrijk je leven met een paar koters, Jochem!
Nee bedankt, ik speel wel het leuke oompje voor een paar uur en dan weer opzouten naar mama...

-
Als de auto af is, had ik een prijs van 3950 euro in gedachten, maar een serieus bod is te overwegen.
Nu zo ophalen kan er heel wat van de prijs af!
Nu zo ophalen kan er heel wat van de prijs af!

-
De auto is van eigenaar gewisseld!
Hopelijk kan hij de tijd en aandacht geven die ze verdient!
Hopelijk kan hij de tijd en aandacht geven die ze verdient!