de race vijf van Heine (F4R cup)
haha dat kan ik netter en beter (TIG Lassen)
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Ik heb een f4r in mijn clio 16v zitten. Vibratechnics steunen en baksteun extra. Motor ligt heel strak. Ook heb ik de stabistang van een williams. Bovenin zit het strak maar de uitlaat loopt met weinig ruimte. Ik ga het eerst proberen. Even op cliosport.net zoeken. Genoeg projecten met duidelijke uitleg.
Ik weet meer zodra ik hem aan de praat heb.
Ik weet meer zodra ik hem aan de praat heb.
eerst maar eens een blok ophalen binnenkort.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Anders kan je altijd bij Erwin kijken he, die heeft hem in een 5 liggen.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ik heb een F4r blok gekocht.(moet nog ophalen)
Nu zit wat te zoeken over het uitlaatsysteem.
Nu heb ik uitgevonden dat een 172 moet passen.
maar dat kan niet met motorsteun die er nu op zit.
Er moet nu een van een clio 1 16V volgens mij.
ik zoek nu foto's hoe die aan de bak vast zit en aan het sub.

Nu zit wat te zoeken over het uitlaatsysteem.
Nu heb ik uitgevonden dat een 172 moet passen.
maar dat kan niet met motorsteun die er nu op zit.
Er moet nu een van een clio 1 16V volgens mij.
ik zoek nu foto's hoe die aan de bak vast zit en aan het sub.

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Volgens mij kan je beter de uitlaat aan laten passen.
Dinsdag zie ik Erwin, zal even vragen of die wat fotos heeft hoe de uitlaat en de steunen bij hem zitten, al heeft hij een 182 pk rs blok dacht ik.
Dinsdag zie ik Erwin, zal even vragen of die wat fotos heeft hoe de uitlaat en de steunen bij hem zitten, al heeft hij een 182 pk rs blok dacht ik.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Het verhaal is toch dat een 182 een 4in2in1 heeft zoals nu wordt aangeboden door Martijn Koop en dat de 172 een 4in1 heeft, die lekker kort is. Langzaam aan wordt me wel duidelijk dat de voorkeur van de meesten uitgaat naar 4/2/1, die ook wat moeilijker is in te bouwen.
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Een 172 heeft inderdaad een 4/1, met daarna 2 katalysatoren.
De 182 heeft 4/2/1 en dat spruitstuk is ook flink langer en biedt vooral wat meer koppel. Die maakt daarnaast gebruik van een sportkat ipv 2 katalysatoren. Maar dat is niet echt relevant voor Heine, lekker weglaten.
[img]http://i202.photobucket.com/albums/aa79 ... C02507.jpg[/img]
De 182 heeft 4/2/1 en dat spruitstuk is ook flink langer en biedt vooral wat meer koppel. Die maakt daarnaast gebruik van een sportkat ipv 2 katalysatoren. Maar dat is niet echt relevant voor Heine, lekker weglaten.
[img]http://i202.photobucket.com/albums/aa79 ... C02507.jpg[/img]
Een 182 die krijg je niet weg daar is te weinig ruimte voor.
Zo het blok is binnen.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-YF63GFUD-D.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-SMCILD3W-D.jpg[/img]
Zo nog wat bami erbij.
Nu nog even tijd vinden voor inbouw.

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-YF63GFUD-D.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-SMCILD3W-D.jpg[/img]
Zo nog wat bami erbij.
Nu nog even tijd vinden voor inbouw.

eerst op de bank toch?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Nee hoeft nietmark 5t schreef:eerst op de bank toch?

loopt zo al goed

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-YEYEBWU4-D.jpg[/img]
leuk ding is dat

ok dus je hebt complete ECU kabels en alles er bij gekocht?
mooi wark!!
mooi wark!!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
- Daan2D
- Berichten: 2250
- Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
- Locatie: Limburg
Zoals je verder in het topic leest vormt het spruitstuk enkel een uitdaging!
In zwitserland rijden ook wat 5jes met cup motor en sadev. Moet lukken dus
In zwitserland rijden ook wat 5jes met cup motor en sadev. Moet lukken dus

Racing is the best way to convert money into noise
alles zit erbijDaan2D schreef:Daar ga je veel plezier mee hebben! En vrij plug en play als ie kabelboom en ecu erbij hebt gekocht





lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Mooi wark Heine
wat is de benzine druk van een clio rs.
heine heeft er zon gekleurde brandstofrail op. (cup?)
idd zonder retour.
het lijkt mij het beste een losse brandstofpomp en verstelbare brandstofdrukregelaar te monteren en effe een retourleiding te leggen. (zit er zo in ivm tank in de kofferbak)
iemand anders beter idee?
idd zonder retour.
het lijkt mij het beste een losse brandstofpomp en verstelbare brandstofdrukregelaar te monteren en effe een retourleiding te leggen. (zit er zo in ivm tank in de kofferbak)
iemand anders beter idee?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Als het kan een Clio II pomp monteren, heb ik en/of Martijn wel liggen. Of het past weet ik echter niet.
kan dus eigenlijk niet ivm losse ALU tank achter in de auto. (die aanpassen is eigenlijk geen optie)
losse brandstofpomp heeft de voorkeur vandaar de vraag wat de benzinedruk in de rail moet zijn.
losse brandstofpomp heeft de voorkeur vandaar de vraag wat de benzinedruk in de rail moet zijn.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
clio pomp heb ik liggen.
maar ik heb een alu tank achterin liggen vandaar de vraag wat voor druk die pomp geeft.
zit geen retour op een cup rail.
maar ik heb een alu tank achterin liggen vandaar de vraag wat voor druk die pomp geeft.
zit geen retour op een cup rail.
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
He mooi spul Heine. Ik kom binnenkort wel ff alles bewonderen 

B18FT... what else ?
Hier een kleine update van het blok.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q3XUL4BN-D.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-HVXAWMMT-D.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QDAPZWD4-D.jpg[/img]
Het blok kan nu weer in elkaar.

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q3XUL4BN-D.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-HVXAWMMT-D.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QDAPZWD4-D.jpg[/img]
Het blok kan nu weer in elkaar.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Is dat bij Peter ? 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ja das bij Peter.Arco schreef:Is dat bij Peter ?


gaat lekker zo!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ziet er goed uit heine! 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl