Hoi Allen,
Ik ben Lourens en ben aan het kijken voor een Megane RS (trophy/R25) of toch een normale 5-drs. Ook Mini Cooper S zou het kunnen worden. ik ben er nog niet helemaal over uit.
Ik ben wel het meest gecharmeerd van de R25. Kleur stoelen cup-onderstel. Ik heb nog wel vragen over deze auto maar die zal ik in de Megane gedeelte zetten.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aangezien er genoeg RS-rijders hier op het forum actief zijn.
Groeten,
Blou
even voorstellen
Laatst gewijzigd door Blou op ma 31 dec 2012 8:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Hallo Lourens, welkom bij de RTC! Er zijn hier meer dan genoeg mensen met een RS. Toevallig staat de 5 deurs RS van Arno16V te koop in een erg aparte oranje kleur.
Veel plezier hier in elk geval

Willem-Jan schreef:Hallo Lourens, welkom bij de RTC! Er zijn hier meer dan genoeg mensen met een RS. Toevallig staat de 5 deurs RS van Arno16V te koop in een erg aparte oranje kleur.

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Welkom 
Ik heb alvast geprobeerd wat antwoorden te geven in je topic.
Succes met de zoektocht en er zijn inderdaad heel wat Mégane II RS-rijders hier, dus ervaring en kennis genoeg.

Ik heb alvast geprobeerd wat antwoorden te geven in je topic.
Succes met de zoektocht en er zijn inderdaad heel wat Mégane II RS-rijders hier, dus ervaring en kennis genoeg.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Welkom idd.