diesel bak er achter, een van een 1.5 zou wel moeten passen en dan een model zoeken met de hoogste top snelheid (wel rekening houden dat ze geen grote wielen monteren inc. met iets hogere top snelheid)
tja ik heb een 6 bak in mijn megane 2.0 16V, ook 120kmh op iets van 3100rpm, maar ik vind dat in de hoogste versnelling jammer helemaal met een turbo bak die zijn koppel dan al lekker hoog heeft.
De Compomotive TH is in 15" alleen als 8J te bestellen, dat lijkt me wat te breed voor onder een Twingo en de banden?
Ik heb op m'n TH's 205 breed liggen dan veel smaller moet je met een 8J wiel ook niet gaan.
gelijkaardig in de stijl van TH zijn de OZ monte carlo's. Verkrijgbaar in 15", 7 breed.
Gekend vanwege hun witte kleur met rode decals maar dit is een plaatje waar ik toch wild van wordt:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Met een lage ET zijn die dingen echt heel vet! Als ze dan de wielkasten perfect vullen, kan het niet anders dan dat het er extreem vet uit komt te zien!