Naar 2 jaar te hebben gereden met een Opel corsa b Gsi
Wordt het nu tijd voor stapje sneller.
Dus heb ik voor 2013 een Renault Clio 2 RS 2.0 16v Gekocht.
[img]http://imageshack.us/a/img255/9564/hpim3075v.jpg[/img]
(Engelse Auto)
En daar bij heb ik een belgische auto gekocht met iets schade.
[img]http://imageshack.us/a/img255/2314/clio2h.jpg[/img]
Bedoeling is om de blauw te gebruiken met het blok en subframe en zo van de grijze.
Tips zijn altijd welkom
Renault Clio 2 RS Autocross
mooi ding die RS 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Zekkersmark 5t schreef:mooi ding die RS

Plannen:
Bilsteins B6 V+A
Cinterplaat
Nieuwe Druklager + Drukgroep
Solide top mounts
Versterkt dif
Versterkt bakhuis
Remmen + fusee's monteren van 1,4
Nieuwe wiellagers V
Nieuwe remschijfen
Rolkooi
Zal binnekort pic plaatsen als ik alles binnen heb.
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Hey, hij duikt weer op! Mooi ding die zilveren RS!
Welkom en succes met de plannen!

Welkom en succes met de plannen!
al die dingen kan martijn kool je prima mee helpen.
en wat betrfet de bak moet je de kanonskogelman effe benaderen
weet martijn ook wel.
suc6 man!
en wat betrfet de bak moet je de kanonskogelman effe benaderen
weet martijn ook wel.
suc6 man!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Ja aantal dingen heb ik al.mark 5t schreef:al die dingen kan martijn kool je prima mee helpen.
en wat betrfet de bak moet je de kanonskogelman effe benaderen
weet martijn ook wel.
suc6 man!
Maar mensen kunnen natuurlijk altijd dingen aan bieden.
Nog wel op zoek naar versterkt Dif en bakhuis.
De rest heb ik al of is besteld
Bedankt, Ja maar nu zal het de laaste keer zijn dat hij op duiktDennisT schreef:Bekende auto, vroeg me al af of deze hier op zou duiken![]()
Succes ermee!

Gisteren al wat spullen binnen gekregen:
Rolkooi:
[img]http://imageshack.us/a/img267/182/20121124133344.jpg[/img]
V schokdempers A schokdempers wordt in Januari backorder:
[img]http://imageshack.us/a/img18/6174/20121124190528.jpg[/img]
Alleen kwam er achter dat ik niet uit kwam met me banden
zijn te hoog komen tegen de veerschotel dus maar meteen de potten aanpassen:
[img]http://imageshack.us/a/img688/6387/20121124190556.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img268/2476/20121123194536.jpg[/img]
Nu wil ik er draadbussen om heen zetten met veren
Alleen weet iemand hoe ik kan bepalen hoeveel LBS ik moet hebben?
Rolkooi:
[img]http://imageshack.us/a/img267/182/20121124133344.jpg[/img]
V schokdempers A schokdempers wordt in Januari backorder:
[img]http://imageshack.us/a/img18/6174/20121124190528.jpg[/img]
Alleen kwam er achter dat ik niet uit kwam met me banden
zijn te hoog komen tegen de veerschotel dus maar meteen de potten aanpassen:
[img]http://imageshack.us/a/img688/6387/20121124190556.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img268/2476/20121123194536.jpg[/img]
Nu wil ik er draadbussen om heen zetten met veren
Alleen weet iemand hoe ik kan bepalen hoeveel LBS ik moet hebben?
Lbs= 0.4kg
Verder zou ik het eens aan Martijn Kool vragen. Hij weet waarschijnlijk precies te vertellen hoeveel kg op de voor as en achteras staan. en dan zelf even uitrekenen.
Verder zou ik het eens aan Martijn Kool vragen. Hij weet waarschijnlijk precies te vertellen hoeveel kg op de voor as en achteras staan. en dan zelf even uitrekenen.
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
Mwah voor een rallycross auto is dat wel heel anders dan bij een racert..
Het enige wat je misschien iets kunt afschalen is de verhouding, maar zelfs dat wil je volgens mij ook nog anders hebben.
Die cupclio's staan vaak op 180 N/mm veren, maar met zo'n crosser zit je meer rond de 30-50 N/mm als ik even op de dikke duim moet gokken.
Er zijn zat veer- demper experts in NL voor Rally/Cross veringen, dus daar moet je vast wel wat advies kunnen inwinnen.
Het enige wat je misschien iets kunt afschalen is de verhouding, maar zelfs dat wil je volgens mij ook nog anders hebben.
Die cupclio's staan vaak op 180 N/mm veren, maar met zo'n crosser zit je meer rond de 30-50 N/mm als ik even op de dikke duim moet gokken.
Er zijn zat veer- demper experts in NL voor Rally/Cross veringen, dus daar moet je vast wel wat advies kunnen inwinnen.
Bedankt voor jullie antwoord ik moet tussen de 45/50 kilo hebben.Steven schreef:Mwah voor een rallycross auto is dat wel heel anders dan bij een racert..
Het enige wat je misschien iets kunt afschalen is de verhouding, maar zelfs dat wil je volgens mij ook nog anders hebben.
Die cupclio's staan vaak op 180 N/mm veren, maar met zo'n crosser zit je meer rond de 30-50 N/mm als ik even op de dikke duim moet gokken.
Er zijn zat veer- demper experts in NL voor Rally/Cross veringen, dus daar moet je vast wel wat advies kunnen inwinnen.
Maar nu heb ik het volgende probleem. Als je gaat crossen met de auto dan vliegt hij door het stoten uit de versnelling. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Binnenkort zal ik even foto's plaatsen
te slappe motorsteunen
vibratechnics monteren of vastlassen die hap.
vibratechnics monteren of vastlassen die hap.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Massieve motorsteunen. Tis toch een crossauto 
