Maar nu de vraag, hoe rijd dit nu op straat?

euh, niet zozeer van het vermogen maar van de vibratie die door menne "derriere" ging.PtrGte schreef:die video van Jo is wel een gouden video! Als de man die al heel wat gewend is zo'n gezicht trekt tijdens een run hahaha
Thx ! Geen idee hoe het komt maar de koeling van deze is zo optimaal dat we diverse keren de externe koeling hebben afgezet. Zelfs tijdens de mapping, waar hij toch enige tijd stationair->voluit->stationair->voluit ging had de koeling niet de minste moeite. Zelfs de gevoelstemperatuur van de inlaat bleef laag. Momenteel zonder oliekoeler en std radiator (wel nieuw).coupe16v schreef:Gave Clio, Jo![]()
Waarom eigenlijk geen e85?
Een kennis van mij rijdt met hoog vermogen op e85. en als je de temperaturen in dat blok ziet
Grip en wegligging mag ik zeker niet van klagen (+12 cm per kant, zonder spacers). De opstelling van de turbo, GT28RS turbine (.86AR) icm een GT3071 compressor (.60AR), heeft als voordeel dat het vermogen met beleid ingezet wordt. Dat spaart ook versnellingsbakken/aandrijflijnen. Probeer hem eens zou ik zeggen, kijk wat jij er van vind.Steven schreef: Maar nu de vraag, hoe rijd dit nu op straat?
Ben zeker benieuwd, tis in ieder geval een zeer dik aparaat geworden in alle opzichten, chapeau-jo- schreef:Grip en wegligging mag ik zeker niet van klagen (+12 cm per kant, zonder spacers). De opstelling van de turbo, GT28RS turbine (.86AR) icm een GT3071 compressor (.60AR), heeft als voordeel dat het vermogen met beleid ingezet wordt. Dat spaart ook versnellingsbakken/aandrijflijnen. Probeer hem eens zou ik zeggen, kijk wat jij er van vind.
Je mag niet klagen over de wegligging, maar er moesten wel twee man bovenop gaan zitten tegen het spinnenSteven schreef:Ben zeker benieuwd, tis in ieder geval een zeer dik aparaat geworden in alle opzichten, chapeau-jo- schreef:Grip en wegligging mag ik zeker niet van klagen (+12 cm per kant, zonder spacers). De opstelling van de turbo, GT28RS turbine (.86AR) icm een GT3071 compressor (.60AR), heeft als voordeel dat het vermogen met beleid ingezet wordt. Dat spaart ook versnellingsbakken/aandrijflijnen. Probeer hem eens zou ik zeggen, kijk wat jij er van vind.
Lol, je mag mijn bankrekening plunderen hoor-jo- schreef:aha, jij bied je aan als sponsor ?
290 PK Peter, koppel was dacht ik iets van 340 - 350 Nm aan de wielen.peternofx schreef:Is er nog meer info over de V6 die gemapped is?
Opgeboord naar 3.3L en alleen andere nokkenassen?
Thanks...
bedankt! wow die 290 pk kijk ik van op zeg! Denk dat ze in Engeland helemaal gek worden als ze dit horen.Fastchip schreef:290 PK Peter, koppel was dacht ik iets van 340 - 350 Nm aan de wielen.peternofx schreef:Is er nog meer info over de V6 die gemapped is?
Thanks...
Heb hem helaas niet af kunnen maken want er is iets losgelopen aan de distributie. Tenminste dat denken we.
Denk wel op een 300 Pk aan de wielen uit te kunnen komen. Modificaties: homemade 280 graden nokkenassen en een langere slag (krukas).
Fantastisch blok !
Renault is Frans......Jochem de Haas schreef:Ja joost....het is een duitser trouwens de V6
Zal kijken of ik de Dyno uidraai mee kan nemen. Was 'm vergeten op Jo's USB stick te zetten.peternofx schreef:bedankt! wow die 290 pk kijk ik van op zeg! Denk dat ze in Engeland helemaal gek worden als ze dit horen.Fastchip schreef:290 PK Peter, koppel was dacht ik iets van 340 - 350 Nm aan de wielen.peternofx schreef:Is er nog meer info over de V6 die gemapped is?
Thanks...
Heb hem helaas niet af kunnen maken want er is iets losgelopen aan de distributie. Tenminste dat denken we.
Denk wel op een 300 Pk aan de wielen uit te kunnen komen. Modificaties: homemade 280 graden nokkenassen en een langere slag (krukas).
Fantastisch blok !
Nu je deze ervaring hebt met de V6 denk je dat je uit een standaard blok ook nog wat winst kan halen?
[img]http://imageshack.us/a/img96/2125/imag0383c.th.jpg[/img]Adrian schreef:Iemand nog een foto van die V6?
Oja bedankt Henk....Fastchip schreef:Renault is Frans......Jochem de Haas schreef:Ja joost....het is een duitser trouwens de V6
Nee geen turbo (alhoewel! haha) hou de V6 zoveel mogelijk standaard....Jochem de Haas schreef:Peter jij hebt toch al 255 pk ?
Ook nog niet genoeg voor een v6....?
Ik hoor turbo....