Hey allemaal!
Wilde me ook maar eens voorstellen, ik ben Peter en kom uit de Hoekschewaard waar ik met mijn vrouw en dochter woon. Ben werkzaam in de reclamebranche.
Afgelopen jaren heb ik een MeganeII F1 gehad. Sinds begin januari 2012 in het bezit van een Megane RS250. Heb gelijk bij aanschaf de 19" wielen zwart laten poedercoaten en de auto verder standaard gelaten. Sinds kort de auto laten voorzien van een middenpijp van MadenoRacing in Oude Tonge. Topbedrijf met erg veel verstand van ondermeer Renault.
Afgelopen weekend tijdens de dynomeeting in Goes de auto laten mappen, gevolg is een vermogens toename van 35PK en 50 NM! Thanks Fastchip!
[img]http://img853.imageshack.us/img853/1605/57pzj612.jpg[/img]
Op mijn verlanglijstje staat nog het verlagen en voorzien van spacers van de auto, daarna is ie wel aardig af denk ik. Wil proberen in de toekomst eens wat meetings te bezoeken.
Groeten Peter
FF voorstellen PeteRS250
-
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Contacteer:
Welkom Peter! Madeno is idd erg goed
foto's van je Megane?

Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Heb je de foto al ergens op het Internet staan? Dan de link even tussen zetten. Ben ook benieuwd.
-
- Moderator
- Car: Megane
Er staat een foto in het register
Welkom peter

Welkom peter

- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Super mooie RS!! Van harte welkom hier overigens!!