Ik vind het jammer, maar het niet anders. Trouwens, ik zal denk ik eerst 2 keer moeten tanken voordat al die ouwe rotzooi eruit is.
Wellicht een volgende ronde op 98.
Het is nu alleen rollen, mocht er iets afgesteld moeten worden dan ga ik vanaf volgende week 98 tanken en dan het in het voorjaar laten afstellen.Jochem de Haas schreef:Als t alleen rollen is wat je doet....geen probleem.
Moest je afstellen zou ik zeker voor 98 gaan en dat blijven tanken.
Jo, geldt dat ook voor de reguliere rollers?-jo- schreef:op advies van Henk wordt as zaterdag van start gegaan met de nieuwere types (zoals in bovenstaande lijst maar niet bepaald die volgorde). Pas daarna wordt er aan de "ouwe meuk" begonnen. Naar schatting zal dat rond de middag zijn.
Is het voldoende om circa 09.00 uit Rotterdam weg te rijden? Of is dat te laat?-jo- schreef:voor rollers maakt het niet uit, die kunnen we ertussen nemen.
Ik rij binnen 5 min. zo de A16 op dus ik zal even kijken waar het handig is om af te spreken.PeteRS250 schreef:Ik kom vanuit de hoekschewaard, mijn navi stuurt me via de A29. Indien jullie via de A16 rijden kunnen we ook het tankstation net voor moerdijk afspreken of indien via A29 op de parkeerplaats na heinenoordtunnel, wel een lekker rustige weg op zaterdag ochtend...
Peter
@PeteRS250 en ArjanrsIk rij binnen 5 min. zo de A16 op dus ik zal even kijken waar het handig is om af te spreken.
T mocht ook wel een x....-jo- schreef:het ziet ernaar uit dat de clio ook op de afspraak zal zijnNet op de trailer gezet om morgen te laten uitlijnen.
Zullen we dan om 9 uur afspreken bij het tankstation net voor de Moerdijkbrug?Megane Estate III GT schreef:@PeteRS250 en ArjanrsIk rij binnen 5 min. zo de A16 op dus ik zal even kijken waar het handig is om af te spreken.
Ik pak de A16, A17 en de A58. Laat maar even weten of we ergens kunnen afspreken.
Hahaha........je bent al aangepast aan het lokale tempo...Fastchip schreef:Starten we om 08.00 uur Jo ?
Fastchip schreef:@Arno, zie dat je aardig het mes gezet hebt in je Renault verzameling.
Niet zo gek ook met de nwe kabinets plannen !