Mocht het niet lukken rijden we ff met de Diesel heen en weer.Jochem de Haas schreef:Dat word dus niet rollen/afstellen ?
Hoorde dat de gtti van joost ook niet echt soepel loopt..ik hoop dat ie hem nog lp de rit krijgt voor zaterdag...
Anders mis ik de dag....
Misschien moet jij iets beter lezen en tot tien tellen voor je wat terugroept.tutuur schreef:Daar ik vermoed dat je het niet gelezen hebt zal ik je er even op wijzen dat we nu over een 16v/williams aan het praten zijn.
Tuurlijk lukt het.....ik heb er vertrouwen in joostJoost van der Hammen schreef:Mocht het niet lukken rijden we ff met de Diesel heen en weer.Jochem de Haas schreef:Dat word dus niet rollen/afstellen ?
Hoorde dat de gtti van joost ook niet echt soepel loopt..ik hoop dat ie hem nog lp de rit krijgt voor zaterdag...
Anders mis ik de dag....
Probleem is bij vol gas/turbo druk slaat die over.....
vandaag andere bobine en boudies proberen.
Je moet toch het laatste woord hebben, succes ermee.tutuur schreef:Dat heb ik gelezen, dat is ongeveer hetzelfde als ik roep dat ie beter electra kan gaan rijden omdat dat goedkoper is.
Totaal geen relevantie met de vraag die gesteld werd.
is een optie.... maar nog niet... massa punt is goed (ook al extra massa gelegd)-jo- schreef:F7PT met std kabelboom, custommetje en klaar ?Joost van der Hammen schreef: Iemand nog ideeen?
Zit een trigger weel 36-1 op met VR sensor (die staat op tijd)Geert schreef:44-2-2 renix vliegwiel? Daar lees je wel vaker gedonder mee. Heeft jan-kees zijn twingo niet het zelfde?
'Ouwe meuk' Lol-jo- schreef:op advies van Henk wordt as zaterdag van start gegaan met de nieuwere types (zoals in bovenstaande lijst maar niet bepaald die volgorde). Pas daarna wordt er aan de "ouwe meuk" begonnen. Naar schatting zal dat rond de middag zijn.