Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke Clio PHII RS, nog niet echt wat tegen gekomen wat mijn aandacht riep. Het heeft ook nog niet z'n haast, want ik heb nu nog een Peugeot 106 rallye als circuit auto. Die gaat gedemonteerd worden en in de tussentijd op zoek naar de Clio. Deze zal door de tijd voorzien worden van Cup onderdelen, en daarmee vaker op de Nurburgring te zien zijn.
Ik ben gisteren bij iemand geweest, ook lid hier op het forum met een zilveren RS PHII. Om te auto eens goed te bekijken en informatie te winnen.
Een zeer leuke auto, die ik zeker in mijn bezit wilt hebben.
Fototje van mijn rallye, deze word gedemonteerd.
[img]http://imageshack.us/a/img32/9659/img1209ht.jpg[/img]
En de oude racer:
[img]http://imageshack.us/a/img94/4774/dsc02146v.jpg[/img]
Ilco op zoek Clio PHII RS
Dankje, dat werd mij ook geadviseerd dat hier genoeg kennis is.Chris schreef:Welkom op het forum! Er zitten hier aardig wat circuitrijders, dus je kunt hier de nodige info vinden.
Is die 106 zo slecht dan?! Leuk ding!
Succes met je zoektocht!
Het is geen slecht ding, maar de vorige eigenaar heeft het slecht gemaakt. Het is begonnen toen er een Peugeot Sport airbox werd gemonteerd, daar moet veel voor wijken. Ook een deel van het schutbord, waar het chassisnummer in staat. Die is kwijt gemaakt, en ik heb hem eigenlijk blindelings gekocht vanwege de ervaringen bij het bedrijf. Had niet verwacht dat ze zulke stomme fouten maken. Dus heb eigenlijk een auto zonder chassisnummer. Dus ook niet identificeerbaar, daarom gaat deze uit elkaar.
Oke, ik ben op zoek naar een Clio 2, een RS172. Welke phases zijn er nog meer, of bedoel je daarmee ook de RS182 ?Tom schreef:Welkom hier![]()
met ph2 bedoel je denk ik een clio2? Deze is vervolgens weer opgedeeld in verschillende phases.
-
- Moderator
- Car: MB
Van de clioII heb je inderdaad een ph1,2 en 3. Maar van de clioIII heb je ook 2 phases. Een clio ph2 rs kan dus een clioII of III zijn
.
Je zoekt wel de mooiste als je het mij vraagt van de clioII

Je zoekt wel de mooiste als je het mij vraagt van de clioII

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams