Crossauto Megane Coupe BJ 1996 2.0i 16v
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en heb dus een megane coupe voor de autocross.Nu ben ik nog naar mogelijkheden op zoek om wat meer pk's te krijgen. Chiptuning of zo? alle mogelijkheden zijn welkom maar de motor moet wel standaard blijven.Dus geen turbo's en zo.
nee vergeet het tunen (veel te duur voor de pk winst), beter stop je je geld in je onderstel en noppenbanden.
Een ander uitlaatspruitstuk. IK heb goede ervaring met een Devil 4 in 1. Ik weet niet of het lukt zonder de ECU aan te passen. Zelf rijdt ik namelijk met een megane blok met een F7P ECU.
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
Ja de 1 zegt dat tuning geen zin heeft en slecht kan en van anderen hoor ik dat het bij bepaalde ecu's,van bosch, wel kan en veel winst te behalen is. vering kan ik ook weing voor vinden.wel verlaging sets maar hij mag juist hoger worden. Billsteins zijn wel voor achter te krijgen standaard maar voor voor moet je zelf weer passend maken
de pk winst die je gaat behalen is minimaal, of je moet 2000+ euro investeren. Aangezien je de auto waarschijnlijk voor 500 euro hebt opgehaald denk ik niet dat je daar naar opzoek bent. Dus houdt het blokje lekker standaard, zoek wat bilstein b4 schokbrekers en een setje diesel veren.
p.s. en zoek vast een andere versnellingsbak want deze houden het niet lang in de cross
p.s. en zoek vast een andere versnellingsbak want deze houden het niet lang in de cross