Ben ook gebeld, had alleen ander probleem voor ze........ik pas niet in de auto.......Luco/Alpine-racer schreef:Ow op die manier.
Ze hebben gebeld, maar ja salaris was te laag

Ben ook gebeld, had alleen ander probleem voor ze........ik pas niet in de auto.......Luco/Alpine-racer schreef:Ow op die manier.
Ze hebben gebeld, maar ja salaris was te laag
SUZUKA (ANP) - Autocoureur Michael Schumacher beëindigt na dit seizoen zijn carrière in de Formule 1. Dat heeft de Duitse recordkampioen donderdag bekendgemaakt op het circuit van Suzuka, waar dit weekeinde de Grand Prix van Japan wordt gehouden.
De 43-jarige Schumacher veroverde in zijn lange loopbaan in de Formule 1 zeven keer de wereldtitel en won 91 keer een Grand Prix. Hij reed meer dan 300 races in de koningsklasse van de autosport.
Jawel, maar per tv kan je ander net bekijken....Allepinie schreef:Ik geloof dat we pas het tweede land zijn na GB waar de F1 achter de decoder gaat. Of het in België ook zo is, weet ik niet.
@Arno: wordt voetbal ook niet vaak zondagsmiddags uitgezonden?
???Merijn schreef:1 woord: Dreambox!
Helemaal niets, BBC zend dit jaar alle races uit voorzien van degelijk commentaar ipv dat gewauwel op de NL tv. Dus ook geen Sport 1 nodigAllepinie schreef:Nog meer mensen die de sch**t krijgen van het gebrek aan informatie van Sport 1 inzake de F1-uitzendingen? Gaan ze op 2 maart een launchparty houden om ons lekker te maken.. Ik heb liever dat ze gewoon ff zeggen wat het gaat kosten om van maart tot november F1 te kijken zonder met die voetbalrotzooi opgescheept te zitten...
Dat meen je niet, eind vorig jaar gingen ze nog alles doen.Merijn schreef:Volgens mij delen ze de uitzendingen met Sky of ITV.