hallo daarzo :)

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
boostcruizer
Contacteer:

hey mensen,

ik ben sinds kort nieuw hier op het forum,
en sinds kort ook trotse eigenaar van een megane rs 225 van '04,
heb nog net even geen foto's;
de megane heeft die speciale donkerblauwe kleur die in t licht paars word, zit xenon op, half leder interieur met oranje stiksels en gordels, staan 104k km's op. ik werk trouwens gewoon zelf als mechanieker bij renault, en heb via men baas deze ook netjes kunnen inruilen voor men vorige auto;
bij de megane is alles nog std, buiten dat ik een DV gemonteerd heb van samco sport,
heb daar trouwens ineens een vraag over, ik had een universeel T stuk gekocht voor de dumpvalve te monteren, maar dit blijkt toch niet al dat te zijn qua pasvorm,nu ben ik op zoek naar zo een rubber slang die voor de megane gemaakt is eigenlijk heb al op verschillende sites gezeten maar je kunt dit blijkbaar alleen in set kopen dumpvalve en al bij? heeft iemand dit mischien nog op overschot liggen?
jacques

R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
boostcruizer
Contacteer:

(Y) top dank je zal es pm'en
Christiaan

Welkom! Volgens mij een kleur die je niet vaak ziet (Y)

T-stuk voor een megane rs koop je gewoon bij Biesheuvel oid. Heb je er ook een blanking plate op geschroefd?

Die aangeboden wordt op rtc markt is geen t-stuk volgens mij.
boostcruizer
Contacteer:

dank je :) zal 1 vn dezer dagen eens een paar deftige foto's proberen maken

nee een blanking plate heb ik nog niet, ik zit met het gevoel dat de samco niet alles afblaast en zolang ik hem niet laat mappen oid denk ik dat ik het zo ga laten, als ik de veer van de samco wissel met de lichtere hoor ik soms bij overgaan van vollast naar deellast dat de samco niet volledig sluit, dus eerst blaast hij af bij de lastwissel, maar hij blijft dan sissen, en bij de iets sterkere veer blaast hij bij lagere toeren minder af dan bij de lichtere en dus zou ik surge kunne krijgen denk ik (N) en dan is de std valve toch nog nuttig :)
dank voor de tip, zal eens informeren bij biesheuvel, de dumpvalve zit niet lekker op zen plaats zoals bij zo'n kit dat je koopt, de mijne rust als het ware tegen de electromotor van men gasklep, en op den duur zou dat toch beginnen inslijten op elkaar
Adinsx
Car: M4 Estate GT205

Welkom :)

Enuh, we hebben vier donkerblauwe 2004 RS225's in het register met foto, dus zit die van jou er wellicht al bij?

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Gave en sjieke kleur (Y)

Edit: alleen de 2 onderste hebben mogelijk xenon, maar beide staan niet sinds kort op naam, dus laat maar komen die foto's van je nieuwe aanwinst :)
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Welkom hier! Wat een gave kleur zeg :worship: Ik ben erg benieuwd naar de :foto:
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Welkom hier. Mocht je auto nog niet in het register staan dan houd ik mij aanbevolen.

Mocht het kenteken erbij staan en je wilt er wat meer van weten stuur mij dan even een pm met je kenteken en je email. Dan stuur ik je meer info wat ik van de auto heb (Y)
DennisT
Moderator

Bij Biesheuvel kun je dat T-stuk los bestellen in verschillende kleuren, daar komt mijne ook vandaan (Y)
Dolfijne5

Adinsx schreef: Edit: alleen de 2 onderste hebben mogelijk xenon, maar beide staan niet sinds kort op naam, dus laat maar komen die foto's van je nieuwe aanwinst :)
Klopt, rechtsonder staat te koop bij Frans Stokman in Heerhugowaard :)

@Boostcruizer! Welkom!
boostcruizer
Contacteer:

hey iedereen, sorry dat ik nog altijd geen foto's heb maar heb er de kans nog niet toe gekregen, aanezien ik zelf niet beschik over een digitale camera.. maar zoals op de foto's dat is de kleur,

heb ondertussen wel al een mod gedaan, ik heb de achterlichte van de phII erin gezet, dacht eerst bwoa dit zal wel meevallen, maar blijkt dan dat die stekkers compleet anders zijn -_- ben er een 3 kwartier mee bezig geweest (had gelukkig een donor achter de loods bij ons staan) heb ineens een extra kabel getrokken zodat ik 2 ipv 1 mistlicht achter heb :)

btw, ik kom uit belgie was ik vergeten te vernoemen:) ik heb het niet van buiten maar weet dat het chassis nr begind met VF1CM0M ik ben ds zelf werkende bij renault, half mechanieker, en ben ook verantwoordelijk voor het magazijn gebeuren, het is een halfgrote zaak, met 3 mechaniekers(waaronder ik dus) maar we zijn wel consessiehouder, dus heb ik ook elke dag toegang tot dialogys ICM, ik werk ook met EVA( denk dat dit in nederland wel allemaal hetzelfde is ?) ik hoop in of na dit weekend zeker een paar foto's te plaatsen, btw heeft er iemand toevallig nog de originele velgen van de phII liggen? ik zoek die erop te zetten want vind die velgen met dikke spaken niet zoo mooi
Plaats reactie