Tjabel begon er net over, ik ben het helaas niet op RTC tegen gekomen...
http://www.nationaaloldtimerfestival.nl ... e/show/335
Wie gaat er?! Of gaan we het als club weer eens proberen?!

Eeeh, 402Events he.. Die gasten snappen er weinig van, een paar jaar geleden was een Clio16V van 1994 wel een oldtimer en een 19 16V van 1992 niet en probeerden ze me dus de normale entree te laten lappen.. Beetje sneu allemaal als je het mij vraagt.Steven(stk) schreef:waren er nog eisen aan de auto ? , er staat me iets bij dat ze alleen echt oude meuk wilde hebben ?
De eisen zijn voor onze club zijn eigenlijk vrij onduidelijk.Steven(stk) schreef:waren er nog eisen aan de auto ? , er staat me iets bij dat ze alleen echt oude meuk wilde hebben ?
Mark, ik (en ik denk ook Willem-Jan en Martijn) waren eigenlijk niet op de hoogte waren van de evenement. Ik lees ook niet alles op internet en voor zover ik kan zien hebben wij geen mail o.i.d. hiervan ontvangen van de organisatie. Ook is het evenement anders geregeld dan voorgaande editie's.mark 5t schreef:komt denk ik omdat er door de club te weinig aandacht aan geschonken is,
en er niemand zich heeft opgeworpen een en ander te coordineren zoals in het verleden wel gebeurde.
Zou het heel erg zijn als wij pas rond 11 uur komen?Wij staan op plaats H63. Staan jullie daar ook of hebben jullie al een andere plek?Joost van der Hammen schreef:Wij verzamelen om 08.00 uur bij carwash bodegraven dus rond 09.00 uur op zandvoort