Dit lijkt me ook niet zo'n slechte prijs

Maar nog geen kopers kunnen zien.

Kijk, nu begin je een reeële prijs te vragen!martll schreef:http://link.marktplaats.nl/591994053
Dit lijkt me ook niet zo'n slechte prijs![]()
Maar nog geen kopers kunnen zien.
+1Daan2D schreef:Geen vergelijkingjij hebt er direct 2000 in moeten steken dus zit je nog op 3500.
En het was via een klant van je pa,...zoveel geluk kan niet iedereen hebben.
Goed ik vind het ook veel geld voor hoe hij erbij staat.
Ding kun je enkel nog slopen voor motor en bak als je dat nodig hebt.
Koop gewoon dit setje erbij en hij is al een stuk netter:Patrick.B schreef:Iemand voor 1100 euro een clio rs ringracer??
http://auto.marktplaats.nl/renault/5944 ... 0-16v.html
5X?tutuur schreef:Dat is wel mogelijk maar 5 keer
Nou interesse is er iig nu genoeg in de auto. Boden van 2500-2700... Die krijg ik namelijk 5 a 6x per dag. En ik word zo'n beetje dag en nacht gebeld door mensen die nauwelijks Nederlands spreken en dat soort voorstellen doen. En soms moet ik de auto dan ook nog komen brengen.Christiaan schreef:Ik snap het niet hoor, die clio is zo mooi en goed onderhouden en toch geen koper... Die km stand zou voor mij iig geen belemmering zijn. €3.000,- is ook geen geld voor een nette ph2 als je het mij vraagt. Ik denk dat je gewoon geduldig moet afwachten helaas.
Zakken naar een dieptepunt?!martll schreef:De prijzen voor Clio rsjes ph1 en 2 zakken ook naar een dieptepunt tegenwoordig.
Ik geloof ook niet dat ze ooit die status gaan behalen.Tom schreef:tja, die dingen hebben gewoon (nog?) niet de status van een GTT of williams bijvoorbeeld.Ik denk persoonlijk dat de clioII RS modellen ook nooit meer waard gaan worden. De nette/speciale zullen uiteraard langzamer dalen maar meer waard worden...................
Is het toch ook, een snel vervoersmiddel.Luco/Alpine-racer schreef:electronische airco, weet niet of dat op een rs ook zit
electrisch zonnedakje
Ik bedoel maar aan te geven dat de rs door veel mensen ook gezien wordt als een vervoersmiddel, meer niet.
Met je eerste opmerking ben ik het zeker eens.Luco/Alpine-racer schreef:Al is het de enige in die kleur, het is en blijft een simpele renault, zeker als ze wat ouder worden is er niks speciaals aan.
De meeste rs rijders denken dat ze goud in handen hebben.
Een gtt heeft misschien nog een soort van status, maar voor 99,9% is het gewoon een oud hok, dus eigenlijk geen donder waard.
Zeker niet als je gaat verkopen, als je nog wat wil beuren voor zon soort auto is het het beste om hem goed te verzekeren en dan om een boom te vouwen of hem in brand steken
Dat is jouw mening en dat mag.Luco/Alpine-racer schreef:Al is het de enige in die kleur, het is en blijft een simpele renault, zeker als ze wat ouder worden is er niks speciaals aan.
Een gtt heeft misschien nog een soort van status, maar voor 99,9% is het gewoon een oud hok, dus eigenlijk geen donder waard.
Zeker niet als je gaat verkopen, als je nog wat wil beuren voor zon soort auto is het het beste om hem goed te verzekeren en dan om een boom te vouwen of hem in brand steken
Jij snapt de strekking niet, iets met oogkleppen.Cliogek1970 schreef:Dat is jouw mening en dat mag.Luco/Alpine-racer schreef:Al is het de enige in die kleur, het is en blijft een simpele renault, zeker als ze wat ouder worden is er niks speciaals aan.
Ik vind een Mercedes 300SL een lelijk ding want niet iedereen heeft dezelfde smaak.
Maar daarom is het nog geen simpel hok.
Luco, de taxatiewaarde is toch nooit de verkoopwaarde. Ik weet dat er mensen zijn die denken dat dit wel zo is...Luco/Alpine-racer schreef:Nee gtt als ik kijk waar die van ons voor getaxeerd is, dat krijg je er echt niet voor.
Je moet net de mazzel hebben dat er een echte liefhebber naar op zoek is op het moment dat je hem wilt verkopen.
En ja, wat is een normale vraagprijs?
4k
5k
6k
0,1% van de Nederlandse bevolking zijn 17000 mensen die de auto wel bijzonder vinden!Luco/Alpine-racer schreef: Jij snapt de strekking niet, iets met oogkleppen.
een 2.0 rs is niks bijzonders, voor 99,9% van de mensen een simpele renault met redelijke prestaties.
Dat vind ik juist de grootste vooruitgang.Tom schreef: toen ze de uitlaten op de verkeerde plek gingen monteren ging het weer mis.
Juist, jij bent een liefhebber en kijkt dus met oogkleppen gezien je reactie, geeft niks, maar wel erg onrealistisch.Cliogek1970 schreef:0,1% van de Nederlandse bevolking zijn 17000 mensen die de auto wel bijzonder vinden!Luco/Alpine-racer schreef: Jij snapt de strekking niet, iets met oogkleppen.
een 2.0 rs is niks bijzonders, voor 99,9% van de mensen een simpele renault met redelijke prestaties.
Maar als ze allemaal het geld er niet voor over hebben betekend niet dat de auto niet bijzonder is, laat staan voor de liefhebber die hem bezit.