de race vijf van Heine (F4R cup)
nee sensor is normaal geopend en moet normaal gesloten zijn
tenminste dat beredeneer ik gewoon je + spanning van de ontstekingsunit verbreken tijdens schakelen.
tenzij jij weet wat die originele renault sensor op de pook doet, of wordt ie enkel gebruikt om een digi display aan te sturen?
tenminste dat beredeneer ik gewoon je + spanning van de ontstekingsunit verbreken tijdens schakelen.
tenzij jij weet wat die originele renault sensor op de pook doet, of wordt ie enkel gebruikt om een digi display aan te sturen?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Nee is nog niet klaar maar ga eerst zo rijden.Martijn Kool schreef:ontsteking dan heine? is dat gelukt?
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
nee die onderbreekt. heb je het getest? als je aan de pook trekt, verbreekt hij dan?
Aan de hand daarvan zul je een ontstekingsonderbreking unit moeten plaatsen. of het een maak of verbreker is maakt niet zoveel uit, dat kun je zo omdraaien. Die dingen zitten ook op motorfietsen, wellicht kun je met zoiets wat?
Aan de hand daarvan zul je een ontstekingsonderbreking unit moeten plaatsen. of het een maak of verbreker is maakt niet zoveel uit, dat kun je zo omdraaien. Die dingen zitten ook op motorfietsen, wellicht kun je met zoiets wat?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
nee dan maakt hij juist contact
das nu ook het vreemde.
kan dat ding er ook verkeerd om inzitten?
maw past ie er op 2 manieren in toevallig?
das nu ook het vreemde.
kan dat ding er ook verkeerd om inzitten?
maw past ie er op 2 manieren in toevallig?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ok, dus bij geen schakelbeweging is de stroom 0. en bij schakelen is de stroom 1? dan is het prima toch? je kunt hem afstellen met vulringen mocht dit niet lekker werken.
hoe je het dan onderbreekt weet ik niet exact, ik weet dat er setjes zijn voor motorfietsen die ook op auto's gebruikt kunnen worden.
hoe je het dan onderbreekt weet ik niet exact, ik weet dat er setjes zijn voor motorfietsen die ook op auto's gebruikt kunnen worden.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
dit werkt dus niet
ik wilde de + van de onsteking effe rechtstreeks over die schakelaar laten lopen
dus moet ie in rust 1 zijn en bij bewegen van de pook de spanning effe verbreken.
ik kan het natuurlijk wel via een relais laten schakelen maar dat was me voor vanavond 09:30H te laat om nog mee te gaan knutselen voor morgen.
voor nu gewoon maar gas loslaten en desnoods koppelen als het moet dan ziet heine later wel verder.
thanks voor de link martijn
ik wilde de + van de onsteking effe rechtstreeks over die schakelaar laten lopen
dus moet ie in rust 1 zijn en bij bewegen van de pook de spanning effe verbreken.
ik kan het natuurlijk wel via een relais laten schakelen maar dat was me voor vanavond 09:30H te laat om nog mee te gaan knutselen voor morgen.
voor nu gewoon maar gas loslaten en desnoods koppelen als het moet dan ziet heine later wel verder.
thanks voor de link martijn

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
gas los en schakelen wil ook wel. als de kracht er maar even af is.
ik denk niet dat het gaat werken met een simpel relaisje, hij moet echt kort onderbroken worden. maar goed, het valt te proberen.
ik denk niet dat het gaat werken met een simpel relaisje, hij moet echt kort onderbroken worden. maar goed, het valt te proberen.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Heb je er wel alles bij?
Volgens mij staat er bij mij inderdaad constant spanning op de schakelaar en als die ingedrukt wordt onderbreekt die.
Gewoon met lopende motor proberen, beetje gas geven en dan hoor je het, doet die het niet, draadjes omdraaien, doet die het nog niet is de schakelaar kapot.
Volgens mij staat er bij mij inderdaad constant spanning op de schakelaar en als die ingedrukt wordt onderbreekt die.
Gewoon met lopende motor proberen, beetje gas geven en dan hoor je het, doet die het niet, draadjes omdraaien, doet die het nog niet is de schakelaar kapot.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Zo weer terug.
Bak werkt goed nu alleen nog een onderbreker er tussen dan is het helemaal klaar.
Maar de aandrijfashoes ging stuk
Bak werkt goed nu alleen nog een onderbreker er tussen dan is het helemaal klaar.
Maar de aandrijfashoes ging stuk

hij loopt super goed!
gaat ook echt serieus hard nu.
2 jaar geleden toen Heine nog met normale bak reed kwam ie nooit goed uit en kreeg geen toeren in het blok.
ik kon hem toen altijd makkelijk voorbij.
Nou das nu wel anders geen schijn van kans meer!!
ik moet aan de 2,0l anders kan ik het wel vergeten
zal je zien dat heine nu ook al weer aan het sparen is voor meer power
hahahaha waar is het einde??
einde is zoek in de racerij.
die aandrijfashoes is gelukkig zo weer klaar dat scheelt.
gaat ook echt serieus hard nu.
2 jaar geleden toen Heine nog met normale bak reed kwam ie nooit goed uit en kreeg geen toeren in het blok.
ik kon hem toen altijd makkelijk voorbij.
Nou das nu wel anders geen schijn van kans meer!!

ik moet aan de 2,0l anders kan ik het wel vergeten

zal je zien dat heine nu ook al weer aan het sparen is voor meer power

hahahaha waar is het einde??
einde is zoek in de racerij.
die aandrijfashoes is gelukkig zo weer klaar dat scheelt.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Dat is niks nieuws hoor.peternofx schreef:
En idd Mark het einde is zoek in de racerij....
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Ik hoorde Heine iets zeggen over een Megane blok.... 

Het einde is er nog niet dat weet ik wel zeker.
Er staat altijd wat op het verlanglijsje
Eerst aandrijfashoes vervangen.
En nu eerst de andere achteras eronder.
Tja Megane is wel wat maar ik blijf bij een 1.8.
Er staat altijd wat op het verlanglijsje

Eerst aandrijfashoes vervangen.
En nu eerst de andere achteras eronder.
Tja Megane is wel wat maar ik blijf bij een 1.8.

-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
He wat een gave bak zeg 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
super mooi ding heine, hij ziet er echt netjes uit 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Mijn broertje
En met de 1800 en seq bak kan je 2.02 rijden op cpz hoor, maak je het diverse modernere auto's flink lastig mee

En met de 1800 en seq bak kan je 2.02 rijden op cpz hoor, maak je het diverse modernere auto's flink lastig mee

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
en als je een snor hebt red je de 2.02 enkel met een 2.0 met carbs en een sadev
wanneer ga jij weer is rijden ipv lullen ouwe!!
iedereen een beetje op te jennen die wel rijd he 
wanneer ga jij weer is rijden ipv lullen ouwe!!


Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Eerst weer werk he, voorlopig kan ik niet verder omdat die gespoten moet worden.
Ik dacht trouwens dat Heine ook een aangepaste 1800 had, my mistake.
Ik dacht trouwens dat Heine ook een aangepaste 1800 had, my mistake.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Het is een 1.8 16V hoor.
en dat blijft het ook.
Er is nog meer uit het blok te halen vandaar dat het 1.8 blijft.
en dat blijft het ook.
Er is nog meer uit het blok te halen vandaar dat het 1.8 blijft.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
wat komt er nu uit Heine?heine hut schreef:Het is een 1.8 16V hoor.
en dat blijft het ook.
Er is nog meer uit het blok te halen vandaar dat het 1.8 blijft.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Af en toe wat rook en knallen!Luco/Alpine-racer schreef:wat komt er nu uit Heine?heine hut schreef:Het is een 1.8 16V hoor.
en dat blijft het ook.
Er is nog meer uit het blok te halen vandaar dat het 1.8 blijft.


Weet ik niet heb nog nooit op de bank gehad.Luco/Alpine-racer schreef:wat komt er nu uit Heine?heine hut schreef:Het is een 1.8 16V hoor.
en dat blijft het ook.
Er is nog meer uit het blok te halen vandaar dat het 1.8 blijft.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Naar goes met dat ding 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ik gok zo rond de 160 Pk
als ik zijn snelheid met mijn clio vergelijk zal het zeker niet veel afwijken met de mijne.
als ik zijn snelheid met mijn clio vergelijk zal het zeker niet veel afwijken met de mijne.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
160 op de krukas neem ik aan.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Hij loopt goed hard in elk geval 

daar ga ik wel van uit Luco.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Het zal mooi zijn 160 pk.
als alles klaar gaan we op de bank.
Maar niet naar goes
als alles klaar gaan we op de bank.
Maar niet naar goes
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ok, waar dan?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Hier in het noorden.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Bij de carb specialist?
Hoe heet die ook alweer?
Hoe heet die ook alweer?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
BCCP?Luco/Alpine-racer schreef:Bij de carb specialist?
Hoe heet die ook alweer?
Project: GTT Blue Sport