zie hoe je bumper hangtDennisT schreef:Met een beetje pielen krijg je ook wel het complete mistlicht erin hoor, is mij ook gelukt met dezelfde IC

zie hoe je bumper hangtDennisT schreef:Met een beetje pielen krijg je ook wel het complete mistlicht erin hoor, is mij ook gelukt met dezelfde IC
die liggen toch bij de vakgarage??Wouter schreef:
Je mist alleen wel even wat mistlampen.....
GefeliciteerdJoost van der Hammen schreef:vanavond de eerste 100 km gereden geen problemen morgen nog een stukkie...
Dit is inderdaad ietsjes sneller gegaan dan zijn vorige GTT project de NT-59-LX, maargoed, toen was er ook nog geen RTC...Droes Junior schreef:Respect voor het werk en de snelheid ervan Joost
Dat hangt al scheef sinds dat die uit de fabriek kwam in 1985....Tom schreef:Doe dan ook meteen het "GT Turbo" plaatje op de kofferbakJoost van der Hammen schreef:van de week alleen de bumpers recht hangen.....![]()
Tom schreef:Doe dan ook meteen het "GT Turbo" plaatje op de kofferbakJoost van der Hammen schreef:van de week alleen de bumpers recht hangen.....![]()
Tja, maar ik zou het toch recht willen hebben als het mijn auto wasJoost van der Hammen schreef:Dat hangt al scheef sinds dat die uit de fabriek kwam in 1985....Tom schreef:Doe dan ook meteen het "GT Turbo" plaatje op de kofferbakJoost van der Hammen schreef:van de week alleen de bumpers recht hangen.....![]()
Komt iets anders onder met een trompetjeedjeRS-2001 schreef:Hele knappe 5![]()
(misschien een idee de demper zwart te spuiten.
Valt hij minder op)