Opa met een Clio RS Cup....te koop

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Opa

Bedankt Hessel! :)

Lex, als ik jou was zou ik me zeker zorgen gaan maken. :evil: :lol:
Steven
Car: M536

Opa schreef: @Steven, STi onderstel voor een WRX hebben we niet liggen, binnenkort waarschijnlijk wel weer wat onderdelen van een GTT te koop. ;-)
Originele uitlaatlijn dan toevallig? ;)

Wel grappig dat het wereldje weer betrekkelijk klein blijkt te zijn, volgens mij reed jij ook ergens in Mei 2005 op Zandvoort via 2xcler8? Toen ramde ik voor het eerst mn 5GT de baan op...

Gaat het Cliootje ook weer gebruikt worden waar hij zich thuisvoelt?
Opa

2 weken geleden met de Clio naar Italië geweest:

[img]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... resize.jpg[/img]
-jo-

Stelvio toch gedaan mag ik hopen ?
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
ClioCharly

Mooie foto weer Ron. Is het bevallen met de Clio?
Tom
Moderator
Car: MB

Waarom hebben wij toch alleen maar van die rechte wegen......... :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
martll

Waar is die foto gemaakt, komt me heel bekend voor.
Abel
Über-Spammer

ik denk lagio magiore(oid) :p
Opa

-jo- schreef:Stelvio toch gedaan mag ik hopen ?
Nope, Stelvio is schijnbaar niet zo leuk als de Fluelapass en de Berninapass.
Stelvio is meest erg druk, met o.a. veel bussen en de Stelvio heeft heel veel korte hairpins, die je eigenlijk in z'n 1 moet nemen.......dit was iig. wat een maat van mij vertelde die er vaker geweest is.
Ik denk trouwens dat de Stelvio nog niet eens open was, zal mij benieuwen of ie nu al open is.

ClioCharly schreef:Mooie foto weer Ron. Is het bevallen met de Clio?
Thnx Charles! :grin:
Is heel goed bevallen op een "kleinigheidje" na......m'n aircopomp had de geest gegeven en maakte ontiegelijke herrie.
Ding moest vervangen worden, omdat ie constant meedraait en m'n V-snaar het dus aan 't begeven was.....was geen goedkoop geintje en ik was de Clio een dag kwijt. :(

martll schreef:Waar is die foto gemaakt, komt me heel bekend voor.
Dit is 't Idromeer en de foto is gemaakt vlakbij 't plaatsje Bresciano, dat bovenin ligt.
Het Idromeer ligt ongeveer 30 km. ten westen van 't Gardameer, echt een schitterende omgeving, met hele leuke wegen. :smile:
martll

Kon ook niet missen dat het me zo bekend voorkwam. Ga al ruim 10 jaar bijna elke vakantie naar het Idromeer, prachtige omgeving en vaak een lekker windje om te windsurfen.

De weg van het Idromeer naar het Gardameer door de bergen is ook zo'n mooi stukje weg. :worship:
Tim
Car: E36 M3

Stelvio is leuk om eens geweest te zijn maar heeft teveel naam omdat iedereen hem noemt. Er zijn om lekker te sturen veel mooiere passen (Y)
Opa

Iemand nog interesse in een witte Clio RS Cup......ik ga 'm waarschijnlijk verkopen.

Nog een foto van 2 weken geleden:

[img][img]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... esizes.jpg[/img][/img]
Tom
Moderator

Blijft wel een mooi ding (Y) . Waar kijk je naar uit?
Opa

Weet ik nog niet precies, maar dat zal waarschijnlijk minder worden dan de Cup :'( ......ik rij niet veel met de auto en kan wel wat extra geld gebruiken.
Hij staat meest stil voor de deur en m'n vrouw rijdt er bijna nog meer mee dan ik.

BTW, de Clio is van 2008, heeft 70.500 km. gelopen en de prijs is €11.950,-.
Laatst gewijzigd door Opa op za 27 jul 2013 19:22, 2 keer totaal gewijzigd.
subarufreak

hey opa met de alombekende stars25
raar om je nu hier tegen te komen ;-)

wat is er gebeurd met de stars als ik vragen mag???
heb nog talloze filmpjes en foto's van den auto op mijn pc staan! was één van de redenen dat ik ook een stars25 wou

alvast veel veilige kms met de clio
Opa

Hey Dominique,

De Stars is al ruim een jaar geleden verkocht, ik was 'm nog niet zat en technisch was ie ook nog super in orde, maar ik had wat last van roestplekjes en geen zin om de complete achterspatborden te vervangen. ;-)

De Clio staat nog steeds te koop, hoewel ik 'm nog niet officieel te koop gezet heb....prijs is €11.950,-

Nog wat foto's van een paar maanden geleden:

[img]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... esizes.jpg[/img]

Laatst gewijzigd door Opa op za 27 jul 2013 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom
Moderator

Volgens mij mag je niet roken in de auto :D
Opa

Ach ja, die sticker, die zat al in de auto toen ik 'm kocht.
Ik rook zelf wel, maar niet in de auto, dus die sticker zit daar wel terecht. ;-)

Km. stand is nu trouwens ruim 60.000km.
Steven

Stiekum dus toch nog rijden ;)

Ga je er nog iets anders voor terugkopen of laat je het even zo?
Opa

Laatste tijd is 't zeker m'n vrouw geweest die meer gereden heeft.....dochter had een ongelukje gehad en daarvoor moest ze telkens naar 't ziekenhuis en zo en zelfs nog een keer naar Uden.

Er moet wel wat voor terug komen, maar wat weet ik nog niet, iets goedkopers iig.
Maar hij is nog niet verkocht en ik heb 't idee dat dit soort auto's[die wat meer benzine verbruiken en zo] niet zo erg in trek zijn op dit moment.....recessie, hoge benzineprijzen, enz.
Ach, ik zie 't wel, hij hoeft niet persé weg, het rijdt best, het is alleen zo jammer dat je hier in de buurt bijna niet al het potentieel uit de auto kunt halen.....of het is te druk, of m'n vrouw zit er naast en is 't dan niet druk en je komt een mooie bocht tegen dan zul je precies zien dat er op dat punt één of andere bejaarde in de weg rijdt. :-(
Steven

Touristenfahrten in het najaar- en winterseizoen zijn ook supervet ;)
Allepinie
Car: Clio III RS

Jammer, mooie Clio in een mooie kleur. Prijsstelling naar mijn mening wel wat optimistisch.
Opa

Steven schreef:Touristenfahrten in het najaar- en winterseizoen zijn ook supervet ;)
Ik weet 't, maar rijden op een circuit ben ik ook mee gestopt, omdat dit kwa prijs niet echt leuk meer is.
In 't verleden met de Impreza was ik regelmatig op 't circuit te vinden, maar na een beetje logisch nadenken ben ik ermee gestopt.....een dag op 't circuit met de Impreza kostte toch al gauw zo'n €1500,- en dan moest alles ook nog eens heel blijven.

Allepinie schreef:Jammer, mooie Clio in een mooie kleur. Prijsstelling naar mijn mening wel wat optimistisch.
Thnx!
Als ik op i.net naar occasions van de Clio RS kijk lijkt de prijs mij toch vrij redelijk.
Steven

Mwa een najaarsdagje met de Clio op een rustige ring, evt. doordeweeks kost je misschien 300-400 euro, afhankelijk van hoeveel rondes je rijd, daarbij heb je ook nog het voordeel van het lekker heen- en terugsturen over de B257/B258 en even planken over de 1/61, afhankelijk hoe je rijd natuurlijk :)

Vind ik niet te vergelijken met een dag verkloten op de kinderspeeltuin in Zandvoort ;)
Tom
Moderator

Met 1500 per dag snap ik dat de lol er af is. Maar dat is wel echt belachelijk veel naar mijn mening.
Opa

Met die Impreza was een setje semi-slicks na een volledige dag op 't circuit wel zo goed als op.
Ik ging uit van een nieuwe set semi-slicks en dan ben je tussen de €600- en €800,- kwijt.
Inschrijfgeld is ook al gauw €300,-.
3 tanken benzine op 't circuit en 1 tank om ernaar toe en vandaan te rijden en ga je naar Spa of De Ring dan worden dat ook 2 tanken....ga uit van 4 tankjes en dat is dan €350,-.
Dan de slijtage aan je blokken en schijven, dat kan ook heel hard gaan....nieuwe schijven blokken kostten voor de Subaru €600,-.
Denk dat ze na een hele dag voor de helft weg zijn, maar ga uit van een kwart, dat is dan nog €150,-.
Ik zal best nog wel wat vergeten, maar ga ik uit van €600,- voor de semi-slicks dan zit ik nu dus al minimaal op €1400,-.
Je rijdt es een schade'tje, sloopt es een bak, of je blok geeft de geest......tel uit je winst. :p
Tom
Moderator

Veel te duur, zo'n impreza :smile:
KelvinRS
Contacteer:

Wat je aangeeft hoor ik bij meerdere, de automarkt ligt compleet op zijn gat. Niet alleen rs'jes maar ook impreza's en andere aparte uitvoeringen staan soms maanden en maanden te koop. Er is alleen interesse waneer je hem ver beneden de prijs verkoopt.

Het is wel een pracht van een auto, succes met de verkoop!
cliogek

Ik vind het overigens niet alleen een schitterende Clio...maar ook de foto's mogen er wezen.
Fotografie als hobby?
Allepinie
Car: Clio III RS

Inderdaad, mooie foto's. Maar met een nummerplaathouder van Renault Presse heb je bepaalde verwachtingen waar te maken! :D
Tom
Moderator

verwachtingen? Dat je als een dolle malloot rijd zoals meestal met demo's? :lol:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Dat jij nou zo bent Tom...... :p
Tom
Moderator

(0) Proefrijden als een bejaarde doe je maar in een 1.2 (0)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

O okee.... :smile:
Opa

Cliogek1970 schreef:Ik vind het overigens niet alleen een schitterende Clio...maar ook de foto's mogen er wezen.
Fotografie als hobby?
Klopt helemaal, maar meest zijn 't geen auto's die ik op de plaat zet, maar dieren en dan vooral vogels, omdat er in Nederland niet veel andere dieren in 't wild te fotograferen zijn.
Roofvogels hebben mijn voorkeur. ;-)

Plaats reactie