Lex, als ik jou was zou ik me zeker zorgen gaan maken.

Originele uitlaatlijn dan toevallig?Opa schreef: @Steven, STi onderstel voor een WRX hebben we niet liggen, binnenkort waarschijnlijk wel weer wat onderdelen van een GTT te koop.![]()
Nope, Stelvio is schijnbaar niet zo leuk als de Fluelapass en de Berninapass.-jo- schreef:Stelvio toch gedaan mag ik hopen ?
Thnx Charles!ClioCharly schreef:Mooie foto weer Ron. Is het bevallen met de Clio?
Dit is 't Idromeer en de foto is gemaakt vlakbij 't plaatsje Bresciano, dat bovenin ligt.martll schreef:Waar is die foto gemaakt, komt me heel bekend voor.
Ik weet 't, maar rijden op een circuit ben ik ook mee gestopt, omdat dit kwa prijs niet echt leuk meer is.Steven schreef:Touristenfahrten in het najaar- en winterseizoen zijn ook supervet
Thnx!Allepinie schreef:Jammer, mooie Clio in een mooie kleur. Prijsstelling naar mijn mening wel wat optimistisch.
Klopt helemaal, maar meest zijn 't geen auto's die ik op de plaat zet, maar dieren en dan vooral vogels, omdat er in Nederland niet veel andere dieren in 't wild te fotograferen zijn.Cliogek1970 schreef:Ik vind het overigens niet alleen een schitterende Clio...maar ook de foto's mogen er wezen.
Fotografie als hobby?