wil de cat vevangen voor een andere downpijp maar weet iemand of het mogelijk is om deze te vervangen zonder de motro eruit te halen?
heb de cat al helmaal los gehad maar krijg hem er niet tussen uit.

Dit is de Miltek downpipe met een sensor extension zodat je geen cell krijgt.megane rs 250 schreef:Ik heb een vraag zou 1 van julli mij meschien kunnen,willen helpen voor mijn kat te vervangen door andere downpipe?
Ik ben zelf geen monteur dus geen iedee hoe het moet.
zien julli hier iets in en welke downpipe hebben julli erop zitten en merk je verschil en hoe hebben julli die storing verholpen door een kleinen kat te plaatsen bij je lamvdazone.ik zag dat ze dat verkochten bij k_tec.
gr mark.
Alléé, ik ben blij da je content bent van het geluid ,en weeral een paar pk's gewonnen ookmegane rs 250 schreef:@dixie1
De de-cat zit eronder hoor hij was rond 12uur klaar.
3 uurtjes dus bezig geweest.
Je kon wel zien dat hij het echt veel vaker had gedaan hij wist precies
wat er lost moest aardag wat los gemaakt.
Het geluid helemaal top als ik gas geeft dan komt het bruute geluid eruit geef je gewoon normaal gas dan hoor je de uitlaat bijna niet zo hoord het:)
En wat een knalen als je gewoon niet in de versneling zet en dan spelen met je gas echt vett.
en als je weg rijd 1 keertje in de toeren begrenser knalt wat een knallen hahaha.
Als ik weer iets aan mijn auto ga veranderen ga ik zeker weer naar jou maat toe helemaal top.
Tegen het zover is,gewoon een 100 of 200 cell kat er tussen lassen en geen probleem meer...TsaArno schreef:Interessant! Ben je niet bang dat je nu problemen krijgt met de APK keuring ivm uitstoot e.d.?
Duurt alleen een beetje langer voor dat de kat op temperatuur is en de werking 100% is.TsaArno schreef:Maakt het 'inlassen' van een sportcat verder op in het uitlaat traject geen invloed op de werking van de CAT. Ik meende te hebben gelezen dat er specifiek gekozen was om de CAT zo dichtbij de motor te monteren?
K-tec's decat met sportcat
[img]http://i61.servimg.com/u/f61/11/01/08/48/imgp3821.jpg[/img]