Je zal wel in de begin fase een glansverschil hebben, maar dat trekt na een paar maanden vanzelf wel bij

Neej ik wilde rechtsaf richting de n11 langs de bp zeg maar, en van de andere kant kwam er een die keerde om naar de bp te gaan en zag mij over het hoofd... Maar hij was fout das duidelijk. Wanneer die klaar is weet ik niet zal nog wel een expert bij komen kijken enzo...Christiaan schreef:Mooi klote Richard!! Lelijke schade. Ik hoop voor je dat hij zonder problemen hersteld kan worden. Enig idee wanneer hij klaar is?
Bij het oprijden van de N11 gebeurd, of niet?
Uuuuh say what ?!? terecht dat je daar geen genoegen mee neemt.Minkert schreef:Even later belde die op dat dit wel vaker zo was bij een nieuwe deur!!
Dan komt het er alsnog op neer dat de krenten uit de pap zijn voor de schadebedrijvenWouter schreef:Zo is het niet helemaal Dennis. Schadeherstellers concurreren zichzelf kapot omdat ze zelf 10/25 of soms zelf 50 korting geven aan verzekeraars en leasemaatschappijen (die zijn het meest veeleisend). Doet hersteller A het niet dan geeft hersteller B wel die korting.
Van die positie maken andere partijen gewoon goed gebruik.
Klopt als een bus, volgende keer ga ik weer naar hamers en piepers in Amersfoort, is ook een vrij klein bedrijfje maar leveren echt heel mooi werk.Jochem de Haas schreef:Je kan idd beter een klein spuitbedrijfje hebben dan.....zo'n lease fabriek