Gefeliciteerd manMartijn Kool schreef:Goed gezien, race 1 viel ik terug naar laatste plaats, gooide heel dom de stroom eraf. Race 2 ging echt super super goed. Constant en eindelijk onder de 2:05! 2:03,46 stond op mijn display!
Nu onderweg naar huis lekker file rijden pffff!
Maar super happy!
Wij wilden ook nog gaan, maar hadden het vermoeden dat het druk zou worden, op het nieuws was zelfs dat de toegangswegen afgesloten waren, volgende keer beter.Wouter schreef:Ik heb nog geprobeerd om naar Zandvoort te komen, maar de binnendoor route stond muur en muurvast. Ik ben halverwege en na een uurtje maar omgekeerd.
Normaal ben ik dr in 20 minuten
Ik zie nog wel twee puntjes, maar dat komt vanzelf Martijn, dit was je derde racedag toch?Banjo RS schreef:Zeker cool filmpje om te zien![]()
De laatste seconden zijn volgens mij te vinden in:
-iets meer gas in de arie luiendijkbocht
-iets later remmen voor de tarzanbocht
-verstand op nul in het scheivlak!
-iets later remmen bij de audi-S
Keep up the good work en suc6 met bak/dif.
Op naar de 2.00
Ook niet te enthousiast mee zijn trouwens ! Doordat het daar half blind is, ben ik al een keer te wijd uitgekomen en dan kun je vol de grindbak door... en dat kan daar best spannend zijnLuco/Alpine-racer schreef:Ook nadat je omhoog gaat naar scheivlak toe kan je hem rechter houden, kom je verder links uit voor insturen en kan je dus later remmen omdat je hem als het ware rechtdoor laat lopen.
Helemaal mee eens! Een a twee meter van de linkerkant wegblijven voor het geval je je instuurpunt mist daar want dan is er geen houden meer aan.Haas schreef:Ook niet te enthousiast mee zijn trouwens ! Doordat het daar half blind is, ben ik al een keer te wijd uitgekomen en dan kun je vol de grindbak door... en dat kan daar best spannend zijnLuco/Alpine-racer schreef:Ook nadat je omhoog gaat naar scheivlak toe kan je hem rechter houden, kom je verder links uit voor insturen en kan je dus later remmen omdat je hem als het ware rechtdoor laat lopen.
Luco/Alpine-racer schreef:Bosuit vol gas durfde ik met de vijf niet en met de seat niet, dus inderdaad uitkijken.
Wist trouwens niet dat Reinier ook sadev deed.
het ligt er ook nog even aan hoe hard je bos uit in komt he, vergelijken is dus moeilijk. wat voor tijden reed jij op zandvoort dan banjo?Banjo RS schreef:Is ook geen kritiek he...puur meedenken!
Bosuit is met mijn Clikotje ook tricky in de kont maar houdt gas erop.
Scheivlak blijft de moeilijkste,mijn huidge onderstel is te slap daar.
Ben benieuwd hoe het as woensdag gaat na montage van jouw Cup-onderstel.
Geef je groot gelijk hoor: je kan niets winnen en alleen maar verliezen,dus idd koppie erbij houden en de hobby moet wel leuk blijven
Je durft gewoon niet harder, homooooooooooooooooMartijn Kool schreef:ik heb geen idee, km teller die ik heb werkt niet goed boven de 150.
ik vat hem ff nietthe reaper schreef:vet filmpje ,alleen moet je je cameraman van dat lege blikje cola afhalen... hahaha
je hoort steeds zo'n soort leeg cola blikje geluid in je auto .. vandaar... (Martijn Kool schreef:ik vat hem ff nietthe reaper schreef:vet filmpje ,alleen moet je je cameraman van dat lege blikje cola afhalen... hahaha