Na bijna een half jaar sleutelen is hij nu best goed. Een tijdje geleden heb ik 2 jaar een gewone 16V mogen rijden, gekocht voor weinig bij Veban (maar wel Williams kleur en Williams velgen). Die was niet echt mooi en begon heel erg te roesten. Na een paar jaar zonder, mocht ik vorig jaar voor mijn verjaardag een echte Williams uitzoeken!
LT-TD-12 is een paar jaar geleden volledig overgespoten, dus de buitenkant is best mooi. De motor, koppeling en versnellingsbak waren ook OK, maar dat was het wel. Maar goed, je wilt een projectauto of niet

Een korte opsomming:
- Benzine lekte bovenop de tank
- Remmen voor direct vervangen
- Banden rondom vervangen (Nu Michelin Pilot Exalto2 195/50)
- Schokdempers rondom vervangen, nu verstelbare AST dempers
- Radiateur en expansievat vervangen
- Uitlaat vervangen. Nu is de katalysator aan de beurt
- Lager linksvoor was na de Nurburgring aan vervanging toe
Kortom, veel redelijk simpel sleutelwerk. Maar op Zandvoort dikke lol gehad met Autovisie. En mijn auto staat ook in het laatste magazine. Dankzij wat goede coaching van mijn broertje reden we een impreza zoek en konden we een 911 bijhouden. De Megane R26.R op semi-slicks was helaas totaal niet bij te houden

De auto wordt gebruikt voor het plezier.