Vlotte 5 Floor ! En graag gedaanFlorus schreef:Mijn uitdraai van vandaag:
*print*
R5 met een F8Q 1.9Td
Jo,Henk en wie er verder geholpen hebben; bedankt weer voor 't organiseren!

Vlotte 5 Floor ! En graag gedaanFlorus schreef:Mijn uitdraai van vandaag:
*print*
R5 met een F8Q 1.9Td
Jo,Henk en wie er verder geholpen hebben; bedankt weer voor 't organiseren!
Dan was het Henk. Twee multimeters, beide deden het niet. Maarja, het is uiteindelijk toch nog allemaal gelukt met leuke resultaten als uitkomst-jo- schreef:eej eej, ik had die daar niet opgezet ! Khad enkel het aan/uit knopke constant ingedrukt
Boven verwachting. Mooi resultaat. Wat voor een nokkenas zit erin? Heb je er een grafiek bij?-jo- schreef:F7R onderblok (meg), F7P kop (19), 149 adw/180 nmRoald schreef: In de 19 16v Cabrio ligt nu een F7R 2.0 16v met wat aanpassingen als ik me goed herinner.
2° scherper dan std, zelfde lift. Graffieken van iedereen staan op de stick, als ik hem nu nog kon vinden zou het fijn zijnjacques schreef: Boven verwachting. Mooi resultaat. Wat voor een nokkenas zit erin? Heb je er een grafiek bij?
Mooi resultaat! Je hebt een decat toch? Verder nog mods?Allepinie schreef:Ik ben ook erg tevreden, 361Nm en 225pk aan de wielen, als ik me niet vergis.
Dan is mijn Cabrio met 130 adw niet eens zo verkeerd.............GerryTT schreef:Het was idd weer gezellig. De Williams perste er met moeite 132pk en 161nm aan de wielen uit.
Kan van alles verzinnen maar het ligt natuurlijk aan mijn vrouw die er veel te rustig mee rijd. Dat krijg zelfs ik niet goed gereden![]()
Nahja, heb een tijd terug tegen een BMW X5 3.0d gesport en was ietsjes sneller. Volgens de gegevens zou ik ook 0,2sec sneller op de 100 moeten zitten dus dat klopte aardig. Dan verwacht je dat er dus ook de pk's uitkomen die opgegeven zijn.Arno17 schreef:Dan is mijn Cabrio met 130 adw niet eens zo verkeerd.............GerryTT schreef:Het was idd weer gezellig. De Williams perste er met moeite 132pk en 161nm aan de wielen uit.
Kan van alles verzinnen maar het ligt natuurlijk aan mijn vrouw die er veel te rustig mee rijd. Dat krijg zelfs ik niet goed gereden![]()
er is nog ruimte voor verbetering, maar toch wel een apart verhaal. Op een bepaald ogenblik tijdens de mapping bleken de injectoren te kleinAbel schreef:die gtti
Het is duidelijk. Het heeft me heel veel werk gekost om het zo te bouwen. Het enig wat ik me kan voorstellen is dat er bij lagere toerentallen al meer trekkracht voor handen is. Ik wil wel een keer met Bart ruilen en een blokje om rijden. Gewoon om te voelen hoe het loopt.-jo- schreef: We hebben er gisteren nog over gediscussierd en het blijkt maar weer...F7R of F7P kop maakt bij licht getunede motoren zo goed als geen verschil. Bevestigd door Henk en eveneens in het resultaat van Bart. Die 1 mm gaat echt de zaak niet maken. Als je echt het de laatste pk uit het blok wil persen is het iets anders maar in straatopstellingen...een utopie.
Jammer dat Jo de grafiek van Bart niet heeft anders hadden we dit kunnen vergelijken.jacques schreef:Het is duidelijk. Het heeft me heel veel werk gekost om het zo te bouwen. Het enig wat ik me kan voorstellen is dat er bij lagere toerentallen al meer trekkracht voor handen is. Ik wil wel een keer met Bart ruilen en een blokje om rijden. Gewoon om te voelen hoe het loopt.-jo- schreef: We hebben er gisteren nog over gediscussierd en het blijkt maar weer...F7R of F7P kop maakt bij licht getunede motoren zo goed als geen verschil. Bevestigd door Henk en eveneens in het resultaat van Bart. Die 1 mm gaat echt de zaak niet maken. Als je echt het de laatste pk uit het blok wil persen is het iets anders maar in straatopstellingen...een utopie.
Hé das gek. Had ze er wel op gezet...Zowel Bart als Kris ontbreken
Klopt, hlml bovenin als piek.Het laatste wat ik Henk heb horen zeggen was 1.62 Jo
eentje was gemerkt als "Kris" maar dat was een print van die opel combo (dubbel dus). Bart ontbreekt helaas compleet.Fastchip schreef:Hé das gek. Had ze er wel op gezet...Zowel Bart als Kris ontbreken