Vanmorgen op de rotonde bij de woonboulevar, clio 3 rs phase 1 zilver, kenteken 95-TP-DX
Vorige week op de zaak ook een clio 3 rs phase 1 kleur donker paars. Kenteken: 27-ZG-NP
Clio 2 rs phase 1 kleur zwart, kenteken 86-GG-DD is nu van een collega.
Fotos volgen zodra ik op de pc ben
Racing is the best way to convert money into noise
Kreeg 2 dagen terug een berichtje dat iemand eerst een R25 tegen was gekomen (30-TB-VL) en het nu eng vondt worden omdat hij alweer een RS tegen kwam
"Ok dit is eng, vandaag kwam ik er weer 1 tegen, met een import kenteken, 04-JDG-1
Was een blauwe, en ook best rap, kon mij aardig bijblijven met de RS6 ...
wou wachten met hard optrekken (stond naast m) om m t idee te geven dat hij sneller was, maar moes snel volgas geven toen hij wegliep haha"
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Ik kwam gister in Den Haag, rond 18:00u een 3 deurs Ph1 tegen, zo'n oranje. Zal als ik thuis ben ff wat beelden knippen uit m'n GoPro, kon helaas het kenteken zo 123 niet zien.
Kreeg 2 dagen terug een berichtje dat iemand eerst een R25 tegen was gekomen (30-TB-VL) en het nu eng vondt worden omdat hij alweer een RS tegen kwam
"Ok dit is eng, vandaag kwam ik er weer 1 tegen, met een import kenteken, 04-JDG-1
Was een blauwe, en ook best rap, kon mij aardig bijblijven met de RS6 ...
wou wachten met hard optrekken (stond naast m) om m t idee te geven dat hij sneller was, maar moes snel volgas geven toen hij wegliep haha"
Als je ziet wat je ervoor mag afrekenen, dan loop je als gewone consument echt een deurtje verder naar de VW (als het dan toch VAG moet zijn). Schan-da-lig!
Maar ja... Dat probleem heb ik niet en daarom kan ik een auto nemen die niemand met zijn gezond verstand zou afrekenen. Hopelijk bevalt ie wel!
Ik heb er ook een keer naar gekeken (voor de Clio toen) en even zitten spelen met de configurator op de site van audi.... machtig dat liep inderdaad hard op qua prijs. Collega heeft anderhalf jaar terug een offerte voor een A3 opgevraagd met wat opties, dat is ook niet normaal waar je dan op uitkomt.
Net in Amersfoort een hele dikke Clio III RS in het blauw, kenteken 95-KVV-1. Was zo snel ik kon zien goed verlaagd en dikke velgen! Helaas kon ik hem maar heel kort zien. Bestuurder zag mij ook en zwaaide vriendelijk
Remon schreef:Net in Amersfoort een hele dikke Clio III RS in het blauw, kenteken 95-KVV-1. Was zo snel ik kon zien goed verlaagd en dikke velgen! Helaas kon ik hem maar heel kort zien. Bestuurder zag mij ook en zwaaide vriendelijk
Die ken ik wel hij woont in dezelfde straat als ik, relaxte gast
Remon schreef:Net in Amersfoort een hele dikke Clio III RS in het blauw, kenteken 95-KVV-1. Was zo snel ik kon zien goed verlaagd en dikke velgen! Helaas kon ik hem maar heel kort zien. Bestuurder zag mij ook en zwaaide vriendelijk
Die ken ik wel hij woont in dezelfde straat als ik, relaxte gast
Kan je een keer foto's ervan maken? Ben benieuwd of hij nou zo dik was als ik in die 2 seconden kon zien