Misschien niet ieders smaak, maar ook hier het bewijs dat een simpele verlaging en een grote velg de auto echt maken. Helemaal in proporties!!! Vet!!

Boondock,Boondock schreef: [img]https://lh6.googleusercontent.com/-GJpn ... MG8074.JPG[/img]
Dank, dit is dus niet de 2012 rs. Vind deze velgen mooier dan de huidige.AnthonyR schreef:Het is Gris Cassiopee, standaard wielen op de pre-facelift. Nieuwe RS'en hebben een nieuw design 18''.
Twijfel nog, misschien door de hoek waarin de foto is gemaakt.DennisT schreef:En niet verlaagd zo te zien?
VKV Gorinchem heeft een RS pré facelift staan en een Trophy. Trophy is gelijk aan de 2012 versie, alleen die heeft ook zonder de esp in de sport modus 265 paarden.Flash3d schreef:Twijfel nog, misschien door de hoek waarin de foto is gemaakt.DennisT schreef:En niet verlaagd zo te zien?
Hij lijkt gewoon dikker dan andere foto's die ik heb gezien van de rs.
Maar samengevat : een pre 2012 rs met standaard velgen. Vind hem heel mooi.
Wil graag een proefrit maar heb nog geen dealer kunnen vinden met een rs..
De 2012 en de trophy hebben beide 265pk maar welke heeft zonder esp in de sportstand nu ook 265?AnthonyR schreef:VKV Gorinchem heeft een RS pré facelift staan en een Trophy. Trophy is gelijk aan de 2012 versie, alleen die heeft ook zonder de esp in de sport modus 265 paarden.Flash3d schreef:Twijfel nog, misschien door de hoek waarin de foto is gemaakt.DennisT schreef:En niet verlaagd zo te zien?
Hij lijkt gewoon dikker dan andere foto's die ik heb gezien van de rs.
Maar samengevat : een pre 2012 rs met standaard velgen. Vind hem heel mooi.
Wil graag een proefrit maar heb nog geen dealer kunnen vinden met een rs..
Ja idd, ik hoop dat er nog een vervolg op het filmpie komt met een ronde tijd vergelijking of zo.tutuur schreef:Nu nog op de ring
Adinsx schreef:Filmpje even in het OpelFan topic gegooid op autoweek, maar ze willen nog niet happen
Ohw dat wist ik nietTherion schreef:ESP hoeft niet uit te staan voor die +15pk, sport-modus is al voldoende![]()
Maar of dat aan stond kan je ook niet zien dus...