ACT: Algemeen Chat Topic
-
Maar even hier, omdat ik niet kan/mag reageren in het register topic. Over die Megane RS met kenteken 34-nhh-9. Inderdaad vreemd dat er behoorlijk veel niet is ingevuld via de RDW, net via VWE gekeken (daar staat ook zo weinig) en daar staat bij status kenteken : ongeldig.
Volgens de toelichting bij die status is dat : Ongeldig: i.v.m. vervangend kenteken of buiten normale registratie geplaatst.
Volgens de toelichting bij die status is dat : Ongeldig: i.v.m. vervangend kenteken of buiten normale registratie geplaatst.
Vaag... Misschien kan ik achterhalen van wie de auto is, aangezien ik om de hoek ga wonen vanaf volgende maand. 
Het is in elk geval niemand van de opsporingsdiensten of zo, want dan zijn de kentekens helemaal niet op te zoeken bij de RDW.
Overigens gaan we effe uitzoeken waarom je daar niet kan posten...

Het is in elk geval niemand van de opsporingsdiensten of zo, want dan zijn de kentekens helemaal niet op te zoeken bij de RDW.
Overigens gaan we effe uitzoeken waarom je daar niet kan posten...
-
- Car: Renault Clio III RS
Ga je naar Eersel verhuizen Merijn? Als je bij de plus komt te wonen kan je lopend gaan genieten op de terrasjes.
Ongeldig: i.v.m. vervangend kenteken of buiten normale registratie geplaatst.
Code voor de status van een voertuig of het daarbij behorende
kenteken/kentekenbewijs op enig moment. De volgende coderingen
worden gebruikt:
- ongeldig vanwege vervangend kenteken
omdat het vorige kentekenbewijs verloren is geraakt
(procedure VOOR juli 1987)
OF
omdat het voertuig wegens ombouw naar een andere voer-
tuigsoort een ander kenteken heeft gekregen (NA jan 94)
OF in uitzonderingsgevallen om andere reden
- ongeldig vanwege sloop, uitvoer
ZONDER inlevering van deel I (situatie VOOR WVW 1994)
of ongeldig vanwege speciale situaties
- voertuig gesloopt door erkend bedrijf (KR 37.4)
- uitvoer voertuig (KR 37.3b)
- buiten normale registratie geplaatst:
- ongeldigverklaring kentekenbewijs i.v.m. verval
kentekenplicht afgifte NATO of KL kenteken (KR 37.3g)
- ongeldig verklaring kentekenbewijs i.v.m. afgifte
bijzonder kenteken CD/CDJ, BN/GN (KR 37.2)
-ongeldig verklaring kentekenbewijs i.v.m.
gebruik voertuig definitief buiten de weg (KR 37.3c)
- schorsing (WVW 94, art 67.1)
- voertuig gesloopt niet door erkend bedrijf (KR 37.5)
- voertuig voldoet niet aan technische eisen (total loss)
- voertuig voldoet niet aan technische eisen (WOK)
- ongeldig verklaring kentekenbewijs (rijden) i.v.m.
niet meer voldoen aan de technische eisen (WVW 58.2b)
- ongeldig verklaring kentekenbewijs (rijden) i.v.m.
niet goedgekeurde wijzigingen in bouw/inrichting
(WVW 58.2c)
- voertuig in gebruik als taxi, intensief
- voertuig in gebruik als taxi, gering
- voertuig vermist (zonder proces verbaal)
- voertuig gestolen (met proces verbaal, KR 37.7)
- vervangend kenteken (tegenhanger van “ongeldig vanwege
vervangend kenteken”)
- vervallen, d.w.z. ongeldig vanwege sloop, uitvoer MET
inlevering van minimaal deel I (situatie VOOR WVW 94).
Ik ga in/op het Hint wonen!antoine schreef:Ga je naar Eersel verhuizen Merijn? Als je bij de plus komt te wonen kan je lopend gaan genieten op de terrasjes.

Ik kan een plek in een ondergrondse parkeergarage krijgen, maar da's best prijzig en hij staat nu voor niks in Uden. Dus ik moet nog even kijken hoe de financien ervoor staan. Ik ga ineens het dubbele aan vaste lasten betalen, dus ik moet even aankijken hoe ik uit ga komen elke maand. Maar mocht je een plekje vrij hebben, dan hoor ik het wel. 

dan profiteert Merijn alleen maar maximaal alsie nooit rijd 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tot dat zijn Pa een x zegt......ik ga dat turbootje eens ff lekker roodgloeiend stokken......

-
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Contacteer:
Al een volle maand geen voorzitter meer online geweest?
Of zeur ik nu teveel

Of zeur ik nu teveel

Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
-
Jij kan nog in het leden gedeelte meelezen wat er eventueel speelt m.b.t. het bestuur / de voorzitters.
De forumleden hebben helemaal geen flauw idee wat de status van de voorzitters is. Laatst overigens wel een update gehad dat het bestuur de verantwoordelijkheden van de 2 voorzitters aan het overnemen was, maar dat was nog niet helemaal afgewikkeld.
De forumleden hebben helemaal geen flauw idee wat de status van de voorzitters is. Laatst overigens wel een update gehad dat het bestuur de verantwoordelijkheden van de 2 voorzitters aan het overnemen was, maar dat was nog niet helemaal afgewikkeld.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Er is een tijdelijk overname van het bestuur....aangezien de oorspronkelijke voorzitters er niet uitkwamen.
Willem jan ..Martijn G....Wouter W....e.a zijn hier druk mee achter de schermen.
Willem jan ..Martijn G....Wouter W....e.a zijn hier druk mee achter de schermen.
vanaf bouwjaar 1996 mag je hem niet meer zelf slopen. Het moet dan via een autodemontagebedrijf. Bij autos van 1995 en daarvoor kun je het kenteken opsturen en vermelden dat die gesloopt is.
Ik weet het i.v.m. het slopen van een megane uit 1996. Die moest ik dus inleveren bij de sloop om een vrijwaring te krijgen.
Ik weet het i.v.m. het slopen van een megane uit 1996. Die moest ik dus inleveren bij de sloop om een vrijwaring te krijgen.
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
Een Belg wil die zwarte clio kopen zonder kenteken. Nu gaat het mij er om of ik nog verantwoordelijk ben nadat ik het kenteken ingeleverd heb?
Als ik aangeef de wagen te gaan slopen maar dat vervolgens niet doe en hem verkoop, ben ik dan nog wel aansprakelijk voor die auto?
Er staan maar zat auto's te koop op MP zonder kenteken.
Als ik aangeef de wagen te gaan slopen maar dat vervolgens niet doe en hem verkoop, ben ik dan nog wel aansprakelijk voor die auto?
Er staan maar zat auto's te koop op MP zonder kenteken.
-
- Moderator
- Car: MB
Als je doorgeeft hem te slopen in eigen beheer en vervolgens met chassisnummer verkoopt lijkt me dat niet helemaal legaal. Of zie ik iets over het hoofd?
Voer hem dan gewoon uit
Is het chassisnummer eruit (en komt ook niet dezelfde er weer terug in) dan lijkt me het niet zo probleem aangezien je enkel een roestige klomp ijzer verkoopt.
Voer hem dan gewoon uit

Is het chassisnummer eruit (en komt ook niet dezelfde er weer terug in) dan lijkt me het niet zo probleem aangezien je enkel een roestige klomp ijzer verkoopt.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Dat wil hij niet. Hij wil hem slopen, zegt tie.jacques schreef:Dan laat je de auto toch exporteren.
Ben zowiezo van plan het chassisnummer eruit te halen.
Ben bang dat als ik morgen de RDW bel dat die muts aan de telefoon het ook niet weet.
Hoe zit het met crossauto's dan?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Die komen nooit meer op de weg, dus die leveren bijna allemaal het kenteken in.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Als je het kenteken inlevert is er geen kenteken meer, en dus officieel geen auto meer, maar een bonk ijzer op wielen.GerryTT schreef:En die mag je verkopen zonder dat je een vrijwaring krijgt?Luco/Alpine-racer schreef:Die komen nooit meer op de weg, dus die leveren bijna allemaal het kenteken in.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.