Voorstellen Rick, op zoek naar een Clio RS

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
R.Schippers
Contacteer:

Hallo Renault fans,

ik ben Rick Schippers. Woonzaam in Bentelo met vrouw en 3 kids.
In het verleden heb ik meerdere sportieve renaults gehad maar ik had er vrij veel pech mee. Ik ben begonnen met een 5 gtx, maar al snel overgestapt op een gtturbo. Dit was een zwarte ph.1. (nb-43-lt) Deze kwam echter in aanraking met een paal waardoor hij niet zo mooi weer was. :p Met een donor 5 gtturbo (bv-25-yf) van mijn kameraad hebben we deze echter weer opgeknapt en ingeruild op een witte ph.1. (sj-88-vt)
Deze reed echter lang niet zo goed als mijn oude dus hem maar weer ingeruild voor iets anders.

Dat werd een clio 16v. (fs-gx-37) Heel wat anders dan een turbo maar wel lekker sportief. Deze werd echter voor mijn huis vandaan gestolen en is nooit meer terug gevonden :(

Daarna geen renaults meer gehad. Wel een alfa, bmw en een paar volkswagens.

Tot nu :) want ik ben op zoek naar een clio rs voor erbij. Een clio II ph.2 moet het worden. Na het googlen op aankoopadvies kwam ik hier terecht.

Groetjes
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

He Welkom!
R.Schippers schreef:Dit was een zwarte ph.1. (nb-43-lt) Deze kwam echter in aanraking met een paal waardoor hij niet zo mooi weer was. :p Met een donor 5 gtturbo (bv-25-yf) van mijn kameraad hebben we deze echter weer opgeknapt
Die NB-43-LT doet het nog gewoon :P

[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 0_4703.jpg[/img]
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Welkom op het forum! (Y)

Heb je misschien nog wat oude foto's?! Dan kunnen we het GTTurbo Register aanvullen. De BV-25-YF hadden we bijvoorbeeld nog niet!

http://5gt.nl/bb/viewtopic.php?t=96

Succes met je zoektocht naar een geschikte RS! Wellicht dat de RS Registers je kunnen helpen bij het maken van een keuze. :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
R.Schippers
Contacteer:

Hallo Wouter, is die nu van jou? Grappig dat hij nog bestaat. Gezien de schade en reparatie van toen had ik dat niet verwacht.

Hoi Chris, ik heb nog wel wat foto's van toen ze allbei nog schadevrij waren. Ook nog een paar foto's van tijdens de reparatie in Duitsland.Echter waren er toen nog geen digitale cameras. En ik zou niet weten hoe ik hier een foto op het forum krijg.
Adrian
Car: Clio V6, 5 AlpineT
Contacteer:

Welkom Rick! Mooie historie! (Y) 8)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

R.Schippers schreef:Hallo Wouter, is die nu van jou? Grappig dat hij nog bestaat. Gezien de schade en reparatie van toen had ik dat niet verwacht.

Hoi Chris, ik heb nog wel wat foto's van toen ze allbei nog schadevrij waren. Ook nog een paar foto's van tijdens de reparatie in Duitsland.Echter waren er toen nog geen digitale cameras. En ik zou niet weten hoe ik hier een foto op het forum krijg.
De gtt is van joost. Die is er nu druk mee bezig. Zie hier zijn gehele project topic:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 59&start=0
Leon Cozijn
Contacteer:

Welkom hier ! (Y)
Roald
Car: 19 16v PhII 2.0T
Contacteer:

Welkom hier mooi historie van sportieve Renault's.
Succes met het zoeken naar een nette Clio RS.
Anything worth doing is worth doing right!.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

O ik dacht dat t zinkspray was....?
Laat me raden de donor auto was zilver...?
O en je kan je oude foto's op nieuw fotograferen.....digitaal.
Ik ben benieuwd :evil:
the reaper

of als je een scanner hebt , dan kun je ze inscannen !!
Joost van der Hammen
Contacteer:

Jochem de Haas schreef:O ik dacht dat t zinkspray was....?
Laat me raden de donor auto was zilver...?
O en je kan je oude foto's op nieuw fotograferen.....digitaal.
Ik ben benieuwd :evil:
heb de binnenkant zelf in de zink gespoten maar er zal zeker een nieuw front in gegaan zijn van een zilvere donor auto.

wanneer heb je die paal in de auto geparkeerd......?
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
R.Schippers
Contacteer:

Bedankt voor de leuke reacties hier.

Patrick.b, heb het vanmorgen helemaal doorgelezen. Bedankt.

Jochem wat bedoel je met zinkspray? De donorauto was ook zwart. Foto maken van een foto is wel een goed idee, ja.

Reaper, ik heb geen scanner. Sowieso moet ik eens kijken waar die foto's zijn. Ik ben namelijk een maand geleden verhuist.

Joost, ik weet niks van een zilvere donor auto. Misschien dat hij nog een keer plat is gereden nadat ik hem verkocht heb. Het ongeluk met die lantaarnpaal is al zo' n 15 jaar geleden denk ik.
Wel goed om te lezen dat je zoveel vertrouwen in de auto hebt. Ik heb hem juist verkocht omdat ik er na de reparatie geen vertrouwen meer in had. Volgens de schadehersteller was hij weer als nieuw, maar ik had echt het idee in een soort flinstone auto te rijden waar elk moment de achterkant vanaf kon vallen.

Anyway volgende week een proefrit afspraak staan voor een clio.

Groetjes
Plaats reactie