Mooie rit en gave omgeving als ik zo dat rijtje zie en Google Maps erop na sla ...
(al had het eigenlijk met de T2 gemoeten ....)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Mooie rit en gave omgeving als ik zo dat rijtje zie en Google Maps erop na sla ...
(al had het eigenlijk met de T2 gemoeten ....)
Maar ik was nog niet van plan het kaarsje uit te blazen....
Dus dat komt nog wel een keer....en daarbij met de GTA komt t ook echt wel goed...geluid is zelfs nog mooier dan de T2........naja bijna.
Mont ventoux ja die staat op het reserve lijstje...ten samen met een cafe voor de alpine liefhebber als er tijd over is of op de zondag op de terugrit...
JA met dat lijstje ben ik wel ff bezig geweest ...maar goed zo kunnen er meer mensen van genieten, scheelt weer wat speur werk
Jochem de Haas schreef:Zo weer Apk....niet eens opmerkingen.
Al wilde me bestuurders stoel ff niet naar voren klappen....iets te veel speling op het kabeltje....
Wat gerommeld aan de stoel want hij moest t doen voor de apk volgens de apk meester....blijft de stoel recht op staan leuning niet meer te stellen.....gvd ouwe zooi.
Apk meester het grote apk boek in, zijn de regels aan gepast....stoel hoeft niet te klappen.
beter...apk
Helaas moest ik wel ff opgevouwen terug rijden ivm de stoel.
net maar ff gefixed....rijd net wat lekkerder.......
Ik heb Henk nog nooit in zijn boek zien kijken? haha,hij krijgt teveel van die oude zooi binnen om te keuren!
renault 5 gt turbo bleu sport/renault clio 1.8 16v
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
Jochem de Haas schreef:
Tjabel.....Hij twijfelde over de stoelen nadat iemand zei dat het niet meer hoefde...........oja en dees zag er beter uit dan de jouwe
Dat zegt die tegen iedereen...
renault 5 gt turbo bleu sport/renault clio 1.8 16v
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
Alpine is kapot........
Kopplingscilinder aan de voorzijde overleden.
Zomaar van uit het niets, komen op een rotonde aan en weg.
Nog geprobeerd te ontluchten op advies van Erwin, maar helaas.
Ik heb er weer 1 gesloopt.....ouwe kutzooi.
Na 2 x uitleg te hebben moeten geven aan de anwb miep waar we stonden, konden we eindelijk om 19:30 opgeladen worden.
Fransen engels lullen ....nee niet echt.
Maar goed we troffen een aardige depanage man....die een hotel voor ons heeft gebeld, wat nog niet mee viel....alles vol.
Hij heeft ons zelfs weg gebracht.....hulde.
De anwb ga ik morgen ff vriendelijk benaderen.....Not!
Die is gewoon niet te bereiken geweest, en we hebben nog steeds geen idee wat we moeten gaan doen.
Auto kan niet snel gemaakt worden, ook hier is alles maandag dicht.
En dan is het nog de vraag of het leverbaar is op korte termijn.
Ik ben overal voor verzekerd en heb recht op vervangend vervoer.
Maar geen idee op dit moment hoe en wat.
Als je uitgebreid bent verzekerd, dan heb je meestal recht op vervangend vervoer als de auto niet binnen 2 dagen gerepareerd kan worden. Auto zal dan gerepatrieerd worden naar Nederland. Kosten overnachtingen ook voor verzekeraar. Opsturen onderdelen ook voor kosten verzekeraar, mits deze tijdig zijn te leveren ... (i.i.g. via Unive incl. pechhulp buitenland)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Met precies dit euvel haalde ik destijds mijn Alpine op. De zuigerpen was gewoon gebroken en dan heb je geen koppeling meer. Ding vervangen is het werk niet,hoop dat je er snel 1 kunt vinden.
Misschien heeft erwin er een liggen?
Ik denk zelfs dat ik er wel eentje heb, al weet ik bij god niet welke het precies is
Je hebt recht op gelijkwaardig vervoer, ik kreeg destijds een gloednieuwe mazda 626 mee met 0 km toen ik de turbo verrotreed en heel de gorinchemse brug vol witte rook zette
Nou ik zit 300 km bij nice vandaan.....dus ff in de auto stappen ?.!
Heb net uiteindelijk de anwb te pakken gekregen, na ongeveer 3 uur in de wacht te hebben gestaan.....zal een leuke telefoon rekening worden.
Gaan ze me morgen terug bellen.....pfffff
Geef maar vervangend vervoer....ik rij terug naar nl....
Laat de alpine ongerepareerd naar nl komen.
Martijn schreef:En dan: pak je een ander rijdend exemplaar en terug die kant op. Het zou me toch niet gebeuren dat een Renault de vakantie om zeep helpt.
Succes hè!
met hem^^^
dat heb ik ook gedaan nadat de koppeling van de TQ het begaf op weg naar FCS. Eerst naar Jo voor een reparatiepoging, toen naar ODB met TQ die maarten gereden heeft voor me zonder koppeling, en dan met een 9 heen en weer (en nog superzuinig en met airco ook )