Even voorstellen; Brian Subaru Impreza GTT

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
BrianK
Contacteer:

Hallo allemaal,

Ik ben Brian, 20 jaar en woon in Soest. Ik rij (helaas?) geen renault, maar een subaru impreza GTT uit 2000.
Ik heb me hier aangemeld omdat ik wekelijks met wat vrienden een meeting hou in Soest, en er stond al een leuke renault 19, maar we zouden graag wat meer renaults zien! :D

Groeten,
Brian
tutuur
Clubsponsor

op welke dag/avond en waar?

kan natuurlijk wel eens leuk zijn om langs te gaan :)
zipzip

Soest is om de hoek! ;)
Maar hoeveel auto's staan er al?
En hoeveel kunnen er totaal staan?
BrianK
Contacteer:

Leuk dat er gelijk zulke reacties zijn! Ik heb een aanvraag ingedient om het te mogen plaatsen in Meetings.

Maar het is elke Donderdagavond, vanaf 20.00u ongeveer. Op de Oostergracht 14, 3763LZ in Soest. Er staan slagbomen op het terrein, die gaan automatisch open als je er naartoe rijdt.. Verder de standaard regels, hou je in als er mensen lopen, niet burnen of racen, en er hangen vuilniszakken waar de rotzooi in kan.

Er waren afgelopen keer denk ik een stuk of 30? auto's gekomen, maar de ene kwamen om 8u en gingen 9 weg, terwijl anderen pas om half 10 aankwamen.. Het was dan ook de 1e keer, en de opkomst daarvoor was zeker goed! Mensen zouden terugkomen en vrienden meebrengen, dus ik hoop komende week op minimaal een gelijke opkomst of beter :grin: Kunnen er meer dan genoeg staan, vroeger waren het er 100+ altijd dus zat ruimte.
Roald
Car: 19 16v PhII 2.0T
Contacteer:

BrianK schreef:Hallo allemaal,

Ik ben Brian, 20 jaar en woon in Soest. Ik rij (helaas?) geen renault, maar een subaru impreza GTT uit 2000.
Ik heb me hier aangemeld omdat ik wekelijks met wat vrienden een meeting hou in Soest, en er stond al een leuke renault 19, maar we zouden graag wat meer renaults zien! :D

Groeten,
Brian
Hoi Brian, ha ja dat is mijn 19 16v die je hebt gezien, jij was met die blauwe impreza gisteren, mooi ding!
Anything worth doing is worth doing right!.
Plaats reactie