De peugeot verkoper ruikt handelLeon Cozijn schreef:Wil je best een tax prijs geven

De peugeot verkoper ruikt handelLeon Cozijn schreef:Wil je best een tax prijs geven
Hij staat inmiddels op de diverse sites! Wel een mooie wagen zeg!Adinsx schreef:Als je 6000 inruil krijgt hoef je 'maar' 7,5k bij te leggen voor de witte R260.
Is ingekocht door VKV en komt morgen weer online te koop voor: € 13.944,-
Snel inruilen dat zware 207 hok
Wellicht dat ik zelfs voor een Clio RS ga. M'n vriendin zal binnenkort, omdat ook de 2e kleine (nu een jongen!) al op komst is (27-9), haar Twingo inruilen voor een Clio Estate of Mégane Estate.Adinsx schreef:Nog steeds op een 5-deurs aan het wachten Rik?
Ik weet welke je bedoeld. Ja het is een echte. Echter is er ooit door een vorige eigenaar/dealer besloten om het nummerplaatje eruit te halen. En tevens zijn de velgen gewisseld met onderstaande megane rs toen ze tegelijk te koop stonden bij AHZ omdat de koper van de zwarte rs dit graag wilde:Nvidia69 schreef:het is wel raar want de R25 van KVK heeft geen serie nummer is het wel een echte F1-team R25?
Geloof mij dat is niet te achterhalenRik Hamberg schreef:Het serienummer moet vast op een andere manier via Renault toch wel te achterhalen zijn? Volgens mij met deze RS-dealer, ben je hier heel dicht bij het vuur.
Kvk, tsja die gasten van de kamer van koophandel zijn wel gierig iddNvidia69 schreef:Zo ik heb volgende week een afspraak gemaakt met de 23-SX-BT blauwe F1-Team.
ik heb ondertussen met KVK contact opgenomen maar schiet niet op die lui zijn of te druk of hebben ze geen zin om mailtjes te schrijven...Jammer dan...(En beetje gierig om nog wat af te doen van de R260)
![]()
ik hou jullie wel op de hoogte![]()
en als jullie ondertussen een leuke RS te koop hebben gezienlet me knouw!!!
(budget ong 13.000)
Nvidia69 schreef: ik heb ondertussen met KVK contact opgenomen maar schiet niet op die lui zijn of te druk of hebben ze geen zin om mailtjes te schrijven...Jammer dan...(En beetje gierig om nog wat af te doen van de R260)
![]()