even voorstellen; Xavier, Megane RS F1-Team Gekocht

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Leon Cozijn schreef:Wil je best een tax prijs geven :D
De peugeot verkoper ruikt handel :p (Y)
Nvidia69

ben benieuwd van mij mag me 207 voor 6000 euro weg auto is van 2006 en heeft 128.000 gereden ... kan niet wachten tot dat een leuke RS weer te koop staat :smile: maar ja ik kan nog wel tot de zomer wachten en dan moet ik wel een beslissing nemen over welke Megane ik dan ga nemen :smile: ....
Adinsx
Car: M4 Estate GT205

Als je 6000 inruil krijgt hoef je 'maar' 7,5k bij te leggen voor de witte R260.

Is ingekocht door VKV en komt morgen weer online te koop voor: € 13.944,-

Snel inruilen dat zware 207 hok ;-)
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Adinsx schreef:Als je 6000 inruil krijgt hoef je 'maar' 7,5k bij te leggen voor de witte R260.

Is ingekocht door VKV en komt morgen weer online te koop voor: € 13.944,-

Snel inruilen dat zware 207 hok ;-)
Hij staat inmiddels op de diverse sites! Wel een mooie wagen zeg!
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Adinsx

Nog steeds op een 5-deurs aan het wachten Rik? :)
Rik Hamberg

Adinsx schreef:Nog steeds op een 5-deurs aan het wachten Rik? :)
Wellicht dat ik zelfs voor een Clio RS ga. M'n vriendin zal binnenkort, omdat ook de 2e kleine (nu een jongen!) al op komst is (27-9), haar Twingo inruilen voor een Clio Estate of Mégane Estate.

Dus deze zomer eerst op zoek naar een station en daarna ben ik aan de beurt. Het zou dus een 3-deurs RS kunnen worden ;-) .
Nvidia69

zo dat ging wel snel zeg maja wel 2000 euro meer nou ik ga meteen even Mailen :smile: ....

ik vind trouwens de R25 ook niet verkeerd die ze hebben weinig mee gereden alleen jammer voor de velgen (U)

zijn allerbij heele mooie autos :smile:
Nvidia69

het is wel raar want de R25 van KVK heeft geen serie nummer is het wel een echte F1-team R25?
Patrick RS
Moderator

Nvidia69 schreef:het is wel raar want de R25 van KVK heeft geen serie nummer is het wel een echte F1-team R25?
Ik weet welke je bedoeld. Ja het is een echte. Echter is er ooit door een vorige eigenaar/dealer besloten om het nummerplaatje eruit te halen. En tevens zijn de velgen gewisseld met onderstaande megane rs toen ze tegelijk te koop stonden bij AHZ omdat de koper van de zwarte rs dit graag wilde:

http://auto.marktplaats.nl/renault/5583 ... -2005.html

Het is erg jammer. Nu is het maar hopen dat er ooit een oud eigenaar opduikt die het nummer nog weet :-(
Rik Hamberg

Het serienummer moet vast op een andere manier via Renault toch wel te achterhalen zijn? Volgens mij met deze RS-dealer, ben je hier heel dicht bij het vuur.
Patrick RS
Moderator

Rik Hamberg schreef:Het serienummer moet vast op een andere manier via Renault toch wel te achterhalen zijn? Volgens mij met deze RS-dealer, ben je hier heel dicht bij het vuur.
Geloof mij dat is niet te achterhalen :~
Rik Hamberg

Chassisnummer leidt tot niets? Geen te herleiden nummers die je terugbrengen tot de productie datum etc..
Patrick RS
Moderator

Zo ver kan ik niet kijken.

Maar goed ik heb nog hoop. Ik denk namelijk dat het nummer 649 is. Maar goed dat weet ik pas als ik alle nummers heb. :p

Maar goed back on topic :D
Sanderrs
Contacteer:

Intresse in een megane rs trophy? wel beetje werk aan maar daar is de prijs ook naar 8000 euro! 90xxx km pas
Nvidia69

ken iemand mischien nog de vorige eigenaar van de 23-SX-BT blauwe R25?
ik zit nog te twijverlen tussen de 23-SX-BT 2006 / 76.000 km (zonder stikkers natuurlijk :smile: ) of de 61-TB-KL blauwe R25 2006 / 56.000 van KVK ( heel jammer voor de velgen (U) ) of de witte R260 van 2008 maar de nadeel hier van is zijn de kmstand 96.000 (U) is best veel en dan komen pass het meeste problemen tenminste dat is wel vaak zo :p ......

moeilijk moeilijk moeilijk

wat zijn jullie meningen :p ??

(ik moet denk ik meer geduld hebben :smile: )
Rik Hamberg

Die 23SXBT die eigenaar is wel eens op meetings geweest, dus ik denk dat iemand van ons jou wel in contact kan laten komen met hem.

Die witte, daar is nu wel goed naar gekeken door de RS-monteurs lijkt me, dus waarom niet zou ik zeggen.
Patrick RS
Moderator

Ik zal je morgen van beide r25 info sturen. Volgens mij heeft vkv de zwarte velgen wel besteld. Misschien kan je daar een goeie deal voor maken?

Ik zou zelf voor de witte gaan. Wat een heerlijk auto is dat zeg. Kilometer stand zegt niet altijd wat.
Gewoon gaan kijken en vergelijke!
tutuur
Clubsponsor

Ik snap niet hoe je 96.000km veel vind? Een beetje onderhouden 4cyl haalt de 3ton....

Een auto die in 6 jaar tijd 70dkm heeft gereden lijkt mij ongezonder dan 1 die in 4 jaar 96dkm heeft gereden!
zipzip

Die witte is dan wel goed ingereden.
En als hij dan ook dealer onderhouden is.
Waarom niet? ;)

Ik zeg doen! ;)
HVB83

Zie ik inderdaad ook zo. Liever iemand die er veel woon/werk en snelweg mee heeft gereden, dan iemand die hem vooral als fun-auto en boodschappenwagen heeft gebruikt, met veel stoplichtsprintjes en koude starts. De eerste persoon zit waarschijnlijk 95% van de tijd gewoon normaal op de weg zoals het overige verkeer dat ook doet, is nog slaperig van de nacht ervoor of moe van het werk en rijdt daarom relaxed, en als hij wil trappen, dan kan dat meestal toch niet omdat we zoveel files hebben in dit land. Daar heeft de auto weinig onder te lijden. De andere rijdt vooral 's avonds en in het weekend en wil dan gewoon lekker een beetje gummen, zolang hij een beetje op de flitsers let kan hij zich dan nog aardig uitleven.

Kortom, met dit soort kilometerstanden valt er weinig zinnigs over te zeggen. Iemand die het ding elke keer koud op z'n donder geeft richt veel meer schade aan dan 40k meer op de klok. Maar dat zie je niet aan de teller.

Dus gewoon lekker voor de auto kiezen waar jij je lekker bij voelt. :beer:
Nvidia69

Zo ik heb volgende week een afspraak gemaakt met de 23-SX-BT blauwe F1-Team.

ik heb ondertussen met KVK contact opgenomen maar schiet niet op die lui zijn of te druk of hebben ze geen zin om mailtjes te schrijven...Jammer dan... :p (En beetje gierig om nog wat af te doen van de R260) (U)

ik hou jullie wel op de hoogte :smile:

en als jullie ondertussen een leuke RS te koop hebben gezien :smile: let me knouw!!!

(budget ong 13.000)
Patrick RS
Moderator

Nvidia69 schreef:Zo ik heb volgende week een afspraak gemaakt met de 23-SX-BT blauwe F1-Team.

ik heb ondertussen met KVK contact opgenomen maar schiet niet op die lui zijn of te druk of hebben ze geen zin om mailtjes te schrijven...Jammer dan... :p (En beetje gierig om nog wat af te doen van de R260) (U)

ik hou jullie wel op de hoogte :smile:

en als jullie ondertussen een leuke RS te koop hebben gezien :smile: let me knouw!!!

(budget ong 13.000)
Kvk, tsja die gasten van de kamer van koophandel zijn wel gierig idd :D
CoSo

Nvidia69 schreef: ik heb ondertussen met KVK contact opgenomen maar schiet niet op die lui zijn of te druk of hebben ze geen zin om mailtjes te schrijven...Jammer dan... :p (En beetje gierig om nog wat af te doen van de R260) (U)

die ervaring heb ik helaas ook, niet reageren op mail.
Patrick RS
Moderator

Tsja, als je echt snel antwoord wilt moet je gewoon bellen of langs gaan. Tuurlijk zou het wel netjes zijn als ze reageren.
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Wat is niet snel? Sommige mensen verwachten direct een antwoord als ze een mail sturen.

Ik krijg op mn werk 70 a 100 mails per dag, soms duurt het wel eens een weekje of 2 voordat iemand antwoord krijg dan
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Arno S.

Dan heb jij mazzel dat dat word geaccepteerd Wouter! Ik krijg zo'n 40-50 mails per dag en die moeten toch echt uiterlijk in 48u beantwoord worden.

Ik ben aan het kijken naar een nieuwe motor, zag laatst de verkoper helemaal uit z'n dak gaan op 't motor-forum omdat ik al bijna 2 dagen niet had gereageerd op z'n mail..

Alles is relatief, maar we moeten er wel rekening houden dat niet iedereen tegenwoordig e-mail als sms beschouwd ;-)
Nvidia69

vandaag belde KVK om te zeggen dat de mooie R260 verkocht was (U)
er blijft niet veel over :p maar zaterdag heb ik een afspraak voor de R25 23-SX-BT :smile:
Adinsx

hm. benieuwd waar de R260 weer op duikt :)
Rik Hamberg

Is deze Jaune Sirius niet wat voor je? De 87XFNK, waar Adinsx net naast greep. Hij gaat wel van hand tot hand overigens.

Http://link.marktplaats.nl/563486328
Nvidia69

Zo na een druk weekend op zoek naar een leuke RS heb ik eindelijk een optie gezet op de 23-SX-BT.

zeer nette auto van binnen en buiten alleen ja ik zit nog te twijfelen over de sticker die er op zitten ?

moet ik ze weg laten halen of er op laten zitten ? (jullie meningen graag :p )

GR. Xavier

[/img]
Patrick RS
Moderator

Ik vind de stickers wat te veel van het goeie. Maar goed het is ook wel weer apart.
Adrian
Car: Clio V6, 5 AlpineT
Contacteer:

Even een plaatje bij het praatje

[img]http://img513.imageshack.us/img513/9851/23sxbt.jpg[/img]

Ik denk dat je dit alleen zelf kunt bepalen. Niet echt mijn smaak maar dat blijft persoonlijk (Y) :)
Ed87

weg met die zooi! en cleanen! :grin:
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Idd snel al die stickers eraf... :p
Cleaned Style
Projecttopic
the reaper

die stickers erop zijn mooi als je ook echt heeel veel meer vermogen hebt als standaard,. maja idd ieder zijn eigen smaak .
Plaats reactie