Beste Renault liefhebbers,
Ik heb een Renault Clio sport phase 2 bouwjaar 2001 motorcode f4r736. Mijn vraag is of een motorblok van een Renault clio sport 3 ook met een f4r code in mijn auto past?
Motorombouw clio rs ph2 naar clio rs III
-
- Moderator
- Car: Megane
Welkom hier. Je zou haast zeggen van wel. Ik denk alleen dat je er aardig veel voor moet verbouwen. Waarom niet gewoon een goed ph2 ph3 blokkie zoeken?
En oh ja stel je even voor in het wie is wie topic
En oh ja stel je even voor in het wie is wie topic

Ik zal me even voorstellen
Ik ben Baris en sinds anderhalfjaar de gelukkige eigenaar van een Renault Clio sport Phase 2. Het geluk was helaas van korte duur. Vorige week met 230 kilometer per uur de distributieriem geknapt.
Ik ben dus opzoek naar een ander blok. Er zijn andere blokken maar de motorcode komt niet overeen. Ik heb een f4r736 motorcode. maar de vraag is of een motorcode f4r730 van bouwjaar 2003 clio sport phase2 er ook in past?
Ik hoop dat iemand mij daarin kan helpen.

Ik ben Baris en sinds anderhalfjaar de gelukkige eigenaar van een Renault Clio sport Phase 2. Het geluk was helaas van korte duur. Vorige week met 230 kilometer per uur de distributieriem geknapt.
Ik ben dus opzoek naar een ander blok. Er zijn andere blokken maar de motorcode komt niet overeen. Ik heb een f4r736 motorcode. maar de vraag is of een motorcode f4r730 van bouwjaar 2003 clio sport phase2 er ook in past?
Ik hoop dat iemand mij daarin kan helpen.
-
- Moderator
- Car: Megane