Hoop mooie auto's gezien en lekker rondjes kunnen draaien.
Zaterdagavond/nacht was ook super. Ondanks het Duitser momentje

Euro Dance 4 Life
[youtube]pkp2cnWC5Hs&feature=related[/youtube]
Eifel Stadl rules

Ik hoef hier niets meer aan toe te voegen heren en dames wat een top weekend zeg !!Daan2D schreef:Wat een top weekend zeg! Martijn en Dick bedankt voor het organiseren![]()
Paar steekwoorden van afgelopen weekend![]()
-Zon
-Schnitzel
-schtatiegeld
-eifelstad
-shakedown
Iedereen bedankt voor alle gezelligheid![]()
Daan2D schreef:Wat een top weekend zeg! Martijn en Dick bedankt voor het organiseren![]()
Paar steekwoorden van afgelopen weekend![]()
-Zon
-Schnitzel
-schtatiegeld
-eifelstad
-shakedown
-kontaktgrill
-pallet
Iedereen bedankt voor alle gezelligheid![]()
Hoe dan?Haas schreef:Je eigen postst kun je zelf gewoon verwijderen haas.
Ooit als ik later groot ben kom ik ook nog es met een 930 Turbo...Chris schreef:Ik moet jullie bekennen dat ik verliefd ben geworden op de 911...![]()
Wat een machine! Zo'n ding is gewoon gemaakt voor het rijden op de ring! Wat een ervaring!
Laurens was voor het eerst op de Ring en vond het super!
Eigenlijk lopen wij gewoon te tobben met die Reno's...![]()
Op naar de volgende RingDag!
Ik zal meteen ontkennen erg hard te gaan, maar het voelt inderdaad wel erg lekker als de megane RS'en op het rechte stuk en de volgas stukken hard op je inlopen, maar je ze na wat bochtenwerk weer kwijt bentSteven schreef:Maar aan de andere kant blijft het toch ook mooi om de goedkopere Porsches met wat stevig bochtenwerk te kunnen zieken in je cheapass gebaksel. Uiteindelijk is de beleving volgens mij toch niet heel veel anders en de kosten maken het wel een stuk dragelijker zo.
Dat is een feit!Steven schreef:Chris schreef:Ik moet jullie bekennen dat ik verliefd ben geworden op de 911...![]()
Wat een machine! Zo'n ding is gewoon gemaakt voor het rijden op de ring! Wat een ervaring!
Laurens was voor het eerst op de Ring en vond het super!
Eigenlijk lopen wij gewoon te tobben met die Reno's...![]()
Op naar de volgende RingDag!
Maar aan de andere kant blijft het toch ook mooi om de goedkopere Porsches met wat stevig bochtenwerk te kunnen zieken in je cheapass gebaksel. Uiteindelijk is de beleving volgens mij toch niet heel veel anders en de kosten maken het wel een stuk dragelijker zo.