Klopt, de zetels hebben witte stiksels..CoSo schreef:Mooie auto![]()
Hebben nu alleen de pook en stuur gele stiksels?
[img]http://farm8.staticflickr.com/7222/7031 ... 7226_c.jpg[/img]
Klopt, de zetels hebben witte stiksels..CoSo schreef:Mooie auto![]()
Hebben nu alleen de pook en stuur gele stiksels?
Sticker zal er niet zonder reden ophangenHVB83 schreef:Maar een tip, plak er geen Ringsticker op tenzij je écht kan sturen. 9 van de 10 gasten met zo'n ding vallen bij mij al in de eerste bocht door de mand...
Thanks!Bertmegane schreef:Geweldig en wat een glans . Een vraagje mOrph , waar is achteraan de camera bij u gemonteerd ik zou namelijk ook graag achteruitrij-zicht monteren op mijn zwarte RS. Ik dacht mijn emblemen eerst ook zwart uit te voeren , maar in carbon is het ook niet mis.
Nog veel geluk met je Super wagen.
Vind 't anders ook een behoorlijk arrogante opmerking van Hou Van Boeren 83m0rph schreef:Sticker zal er niet zonder reden ophangenHVB83 schreef:Maar een tip, plak er geen Ringsticker op tenzij je écht kan sturen. 9 van de 10 gasten met zo'n ding vallen bij mij al in de eerste bocht door de mand...
Dat mag je ook vinden, net zo goed als ik mag vinden dat je wel een beetje moet kunnen sturen voor je zo'n ding op je auto plakt. Ik zie vaak zat gasten met zo'n sticker, die dan vervolgens op de afrit te hard erin gaan, te vroeg insturen en in de bocht zichtbaar 3x een stuurcorrectie uitvoeren. Maar bij Morph is dat niet het geval zoals hij zegt.Steven schreef:Vind 't anders ook een behoorlijk arrogante opmerking van Hou Van Boeren 83m0rph schreef:Sticker zal er niet zonder reden ophangenHVB83 schreef:Maar een tip, plak er geen Ringsticker op tenzij je écht kan sturen. 9 van de 10 gasten met zo'n ding vallen bij mij al in de eerste bocht door de mand...
Vertel, we kunnen hier nog bijlerenTim schreef:Heb je enig idee wat het idee achter die sticker is?
Thanks!the reaper schreef:wat een mooie auto zeg!!!
In Belgie hebben we een uitgebreide Coyote community, werkt zeer goed moet ik zeggen.. Met de ingebouwde TomTom en Live Services lukt het ook al aardig..HVB83 schreef:Hij is inderdaad heel mooi vlak; je ziet het pas aan de auto's achter je die snel kleiner worden. Imposanter is het als je in een andere auto zit en hem ziet wegspurten, dan heb je pas door hoe hard het eigenlijk gaat.
Maar flitsmeister lost al een hoop problemen op. Moet je alleen nog op VROS-auto's letten, maar die houden je niet staande als je je niet echt behoorlijk misdraagt...
[img]http://farm8.staticflickr.com/7261/6885 ... d11d_c.jpg[/img]Ed87 schreef:zie ik nu goed dat de achtergrond van je toerenteller niet meer geel is?
zou wel jammer zijn...