ACT: Mégane II RS
-
Gewoon lekker laten chippen Richard. Dat ga je al genoeg merken, zelfs zonder modificaties.
Natuurlijk kan je het zo gek maken als je zelf wil met intercooler, decat, uitlaat, enz, enz. Maar dat kost ook weer de nodige centen
Natuurlijk kan je het zo gek maken als je zelf wil met intercooler, decat, uitlaat, enz, enz. Maar dat kost ook weer de nodige centen

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Ben weer aan het twijfelen over de logo's. Gister na een feestje maakte mn oom een paar foto's.
[img]http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak ... 9708_n.jpg[/img]
[img]http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak ... 5204_n.jpg[/img]
Logo's zijkant worden sowieso zilver. Raamtint moet lichter. Neus en achterkant? Mwa
[img]http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak ... 9708_n.jpg[/img]
[img]http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak ... 5204_n.jpg[/img]
Logo's zijkant worden sowieso zilver. Raamtint moet lichter. Neus en achterkant? Mwa
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
Ik vind hem wel lekker dik zo. 

-
Waar kan ik het best mijn dumpvalve mee smeren? Standaard zit er een roodachtig vet in, maar zou niet weten wat dat precies is.
Hij maakt soms een beetje raar geluid met afblazen en vermoed dat schoonmaken en opnieuw vetten het probleem zal verhelpen
Hij maakt soms een beetje raar geluid met afblazen en vermoed dat schoonmaken en opnieuw vetten het probleem zal verhelpen

-
Daar heb ik ook even gespeeld maar daar was ik snel klaar mee de geluidskwaliteit van de radio leent zich niet om te versterken naar mijn mening. Gewoon een Iso stekker bij Conrad bestellen en een paar draadjes trekken geeft een veel beter resultaat.TsaArno schreef:Verder zou je ook een high-low filter in de orginele bekabeling kunnen plaatsen en daar een zwaardere versterker in kunnen zetten.
Onder de rechter voorstoel zit bij mijn Megane niets.Allepinie schreef:Die zat bij de Clio RS onder de rechter voorstoel. Zou daar bij de Megane ook kunnen zitten(?).
Coso had toch een versterker van de optie lijst achter zijn radio zitten?
- Adinsx
Vriend met de witte R26 heeft ook Cabasse, maar daar zit juist weer niets in de kofferbak verstopt. Meen dat we met Arno nog hebben staan kijken hoe dit zit.
Leg eens uit?ClioCharly schreef:Daar heb ik ook even gespeeld maar daar was ik snel klaar mee de geluidskwaliteit van de radio leent zich niet om te versterken naar mijn mening. Gewoon een Iso stekker bij Conrad bestellen en een paar draadjes trekken geeft een veel beter resultaat.TsaArno schreef:Verder zou je ook een high-low filter in de orginele bekabeling kunnen plaatsen en daar een zwaardere versterker in kunnen zetten.
Ja heb ik ook.DennisT schreef:Heeft Coso ook een Cabasse?
Bij mij zat de Sony versterker achter het dashboardkastje en de iso stekker zit gewoon achter de radio.
Laatst gewijzigd door CoSo op vr 20 apr 2012 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Weet iemand hoe het zit met de Canbus van een RS ph1, heeft ie het wel of gedeeltelijk.
Dit ivm het plaatsen van ledjes voor stadslicht en de binnenverlichting, geeft de RS ph1 eigenlijk een foutmelding op kapotte lampjes?
Dit ivm het plaatsen van ledjes voor stadslicht en de binnenverlichting, geeft de RS ph1 eigenlijk een foutmelding op kapotte lampjes?
Volgens mij heeft de Mégane deze optie niet?CoSo schreef:Weet iemand hoe het zit met de Canbus van een RS ph1, heeft ie het wel of gedeeltelijk.
Hoe zit de versterker bij jou dan precies aangesloten? Zit de orginele er ook nog op?
Dat weet ik niet, dacht dat de radio/nav een eigen versterker had.DennisT schreef:Volgens mij heeft de Mégane deze optie niet?CoSo schreef:Weet iemand hoe het zit met de Canbus van een RS ph1, heeft ie het wel of gedeeltelijk.
Hoe zit de versterker bij jou dan precies aangesloten? Zit de orginele er ook nog op?
- Adinsx
Is ie nu al aan de beurt? Die van jou was toch ook van 2008?
Hier staat het maart volgend jaar op de agenda. Weer even lekker een paar uurtjes sleutelen.
Hier staat het maart volgend jaar op de agenda. Weer even lekker een paar uurtjes sleutelen.