Ik kan je nIet anders dan gelijk geven

Your welcome Jo-jo- schreef:En dan vergeet ik nog Maarten, Arjan, Henk en Chris te bedanken. (Godver)
Bij deze, bedankt voor de hulp !
inderdaad Jacques, ex Pritech maar er zijn nog wel regelbare pollys bij opgekomenjacques schreef:[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... cam285.jpg[/img]
N.a.v. de grafiek van Chris. Dat is toch het ex-Pritech blok met megane kop en aangepast F7P spruitstuk. Hij heeft toch een mooi vlak koppel en haalt makkelijk 7000 toeren.
@1. Dat kan kloppen, maar ik had wel een tweede lambdasonde (wideband!) in de katvervanger om de AFR in de gaten te houden. Dus hopelijk staat de boel niet te rijk. @2. Het is duidelijk dat voor 286 nokkenassen de timing er veel nauwkeuriger op aan komt.-jo- schreef:1. jouw auto is afgesteld aan de hand van mijn oude mapping. En er is geen sprake meer van het "oude blok van Pritech", dat heeft nooit gelopen zoals hij nu loopt. 2. Vele malen gezien dat er 286's in een blok worden geduwd, absoluut waardeloos zonder verstelbare poulies. Nu loopt hij tenminste zoals het hoort
Wat je meest tankt, daar kan hij op afgesteld worden. Henk ziet het dadelijk op zijn aparatuur hoe de motor reageerd en wat erin zit. Voor ons maakt het niet uit of je 95 of 98 tankt, als het maar geen uilenpis is. Witte pompen zijn echt uit den boze.TsaArno schreef:Ik probeer altijd bij de Gulf, Challenger (euro 100) te tanken. Maar ben regelmatig aangewezen op Texaco's euro 95 benzine; ik neem aan dat het verstandig is om veiligheidshalve de Megane te laten afstellen op euro 95?