R5 GTT k-tec

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Danny van Duren
Car: GTT

ja ik weet de bumper zit scheef en in het midden zit nog geen gaas enz ,
maar dat is inmiddels al opgelostmaar hier even tussen standje

[img]http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1709_n.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op zo 11 mar 2012 16:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Ziet er netjes uit Danny (Y)
Danny van Duren

Willem-Jan schreef:Ziet er netjes uit Danny (Y)
danku :D
alleen nu nog de andere wielen:p
Mrtn
Car: R5GTT

Netjes, alleen die spiegels nog even vervangen voor originele :)
Mrtn = Maarten
Danny van Duren

Mrtn schreef:Netjes, alleen die spiegels nog even vervangen voor originele :)
haha zat ik zelf ook aan te denken heb ze nog ergens in kleur liggen.
Maarja ik laat het zo nu nog andere velgen eronder en vind ik het voor de eerste tijd wel goed zo.

Heb nog 2 andere projecten staan eerst daar maar weer voor sparen, en natuurlijk weer voor huisje sparen
DennisT
Moderator

Ziet er netjes uit (Y)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Netjes, kan die weer rijden met het lekkere weer (zoals vandaag :p)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Willeon de Zoete

Dikke voorkant zo hoor! (Y)
tutuur
Clubsponsor

Heel dik zo die voorkant!

Wat voor wielen gaan het worden?
Danny van Duren

Wouter schreef:Netjes, kan die weer rijden met het lekkere weer (zoals vandaag :p)

Eerst apk.erop
Danny van Duren

tutuur schreef:Heel dik zo die voorkant!

Wat voor wielen gaan het worden?

15inch goud :D :D
tutuur
Clubsponsor

Willy dus?
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

Vind de bumper stoer staan. Goud en 15inch? Willie kamperwielen zeker :p
Racing is the best way to convert money into noise
Danny van Duren

Daan2D schreef:Vind de bumper stoer staan. Goud en 15inch? Willie kamperwielen zeker :p

Kamperruiten heeft ie al dus enigste wat nog mist idd willie wielen ja :D

Die wil ik al 5 jaar eronder hebben,
Abel
Über-Spammer

Wille velgen in blue sport trim!!

Danny, Super staat precies goed bij de auto die bumper.. is de achterzijde ook al naar je smaak? En ik ben het met martijn eens, stock spiegels!
Danny van Duren

Abel schreef:Wille velgen in blue sport trim!!

Danny, Super staat precies goed bij de auto die bumper.. is de achterzijde ook al naar je smaak? En ik ben het met martijn eens, stock spiegels!

Wil nog een keer een k-tec achterbumper.
Verder is de auto straks met de willie velgen zoals ik wil van buitenn.
Danny van Duren

zo de eerste km`s zijn weer gereden :D:D:D

Vandaag even naar de dealer geweest om het kunstof stukje van het voorruit rubber te bestellen

verder moeten er nog wat vacuumslangen en brandsofslangen vervangen worden en 1 interkoelerslang en 2 ashoezen
Turbodruk van 0.7 naar 1 bar
koni`s achter harder zetten ivm aanlopen achterwielen

en klaar :D
Niels V Dijk
Car: Clio III RS Lux 2008

Hij stond netjes te blinken (Y) Fijn dat je er weer mee kunt rijden! :)
Danny van Duren

Niels V Dijk schreef:Hij stond netjes te blinken (Y) Fijn dat je er weer mee kunt rijden! :)
blinken?
Hij was behoorlijk smerig :p

heerlijk zo op en neer naar wijchen al 3 dagen alleen die tankmeter is slecht voor mn hart en vooral als ik afmoet reken na het tanken (U)
Martijn Kool

koni's harder zetten helpt niet, je achteras torsiestaven bepalen de veerweg. plus dat het alleen de uitgaande slag versteld, niet de ingaande..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Danny van Duren

Martijn Kool schreef:koni's harder zetten helpt niet, je achteras torsiestaven bepalen de veerweg. plus dat het alleen de uitgaande slag versteld, niet de ingaande..
hmmz dan maareens kijken of ik de skirts wat kan aanpassen :P
en anders maar de spacers iets laten afdraaien (N)
Abel
Über-Spammer

Danny van Duren schreef:
Niels V Dijk schreef:Hij stond netjes te blinken (Y) Fijn dat je er weer mee kunt rijden! :)
blinken?

heerlijk zo op en neer naar wijchen al 3 dagen alleen die tankmeter is slecht voor mn hart en vooral als ik afmoet reken na het tanken (U)
hoe veel verbruik je nu? die lange rit in frankrijk viel erg mee kan ik me herinneren.. Alleen continu (1)90 wat het he! :D
Danny van Duren

Abel schreef:
Danny van Duren schreef:
blinken?

hoe veel verbruik je nu? die lange rit in frankrijk viel erg mee kan ik me herinneren.. Alleen continu (1)90 wat het he! :D
haha toen ja 1op18 a 1 op 20 daar ergens dat heb ik daarna nog nooit meer gehaald.
neej loopt nu 1 op 7 ofso als ik de brandstofdruk zo opschroef dat ie station naar op de afr ongeveer 14.8 aangeeft.
En dan gaat ie als een speer, ben alleen nog met de turbodruk bezig nu

Maar ben door de verhuizing wat documentatie kwijt en weet eigenlijk helemaal niet meer hoe hoog de brandstofdruk standaart moet zijn.
ik meen 3bar zondor vacuum maar dan zou ie te arm lopen.
Danny van Duren

Zo inmiddels staat de gtt op willie velgen. En heb ik er een cup gtt erbij gekocht. Is wel een opknapper. Verder wordt de gt deze winter aangepakt. En word de parafaan en dak overnieuw gespoten. En komt er een k-tec achterbumper op en ok de bijhorende k-tec side-skirts.
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op di 3 sep 2013 5:50, 3 keer totaal gewijzigd.
paratroeper
Car: Renault 5 GT Turbo

Foto's :foto: :grin:
Danny van Duren

de cup gtt ligt inmiddels op de sloop de koets was te slecht. dus heb hem maar gesloopt en heb nu alles liggen om een andere te bouwen.
maar voordat ik dat ga doen wordt de GTT aangepakt en de GTE ebs opgebouwd. maar dat zijn beide jaren plannen geworden, aangezien ik weer ga verhuizen. Huren is toch niet alles dus maar een huis gekocht met een schuur erbij waar 3 5jes inkunnen :)
Verder is de renault 16 verkocht en daarvoor is een ander project aangekocht.
Abel
Über-Spammer

Hoi Danny,

Weer verhuizen? heb je weer een meisje die de passie voor auto's met je deelt?

Vertel eens over je nieuwe project. Ga je die alleen of weer met je vader doen? Die 16 staan nu vast in een showroom :worship:

3 vijfjes in je schuur terwijl je er 2 nog hebt. Dus gokje je hebt een oer5 gekocht?
Danny van Duren

Abel schreef:Hoi Danny,

Weer verhuizen? heb je weer een meisje die de passie voor auto's met je deelt?

Vertel eens over je nieuwe project. Ga je die alleen of weer met je vader doen? Die 16 staan nu vast in een showroom :worship:

3 vijfjes in je schuur terwijl je er 2 nog hebt. Dus gokje je hebt een oer5 gekocht?
Hoi Abel

Jep, heb nu vriendin met ook een lichte passie voor auto`s Heeft nu een Peugeot 206 xs met schoefset 17inch 207 cc velgen, morreto koplampen, zwarte achterlichten , spoilertje, en als volgende wagen wil ze een GTT of een clio 3 rs dusja :D

Een oervijfje is niet echt mijn ding of het moet een turbo2 zijn dus nee dat is het niet geworden.
De r 16 is door mijn vader overgekocht. Hij vond het zonde dat ie weg ging en hij heeft er zelf ook altijd eentje gewild.
Maar als hij de R16 kocht moest er bij hem weer een wagen weg ivm hij al 5 oude renaults had( een in concours staat Renault 4cv 1954 meteen gordini bak en een gordini moter. /renault 4cv 1953 retauratie object/Renault 4cv 1948 (dus versie met plat dak) restauratie object /renault monastella 1929 restauratie object/ renault caravelle cabrio 1964 die is ie momenteel aan het restaureren.

Dus het is een renault 4cv geworden die zal kwa uiterlijk op de vroeger r1063 rally versies gaan lijken alleen motorisch word het een heel stuk sneller. zodat er eventueel ook dagelijk mee gereden kan worden.
Foto`s gaan na de verhuizing volgen zowel van de gtt als de ebs en de 4cv

Dit jaar maar een zorgen dat ik weer lid word van het rtc
Abel
Über-Spammer

(Y) Top dat de 16 in de family blijft. Altijd jammer dat een ander van je vele werk gaat genieten vind ik zelf.

en een 4cv is een leuk klein bakkie. wordt dat dan ook echt een dagelijkse auto zo als je 16 was bedoelt?

Top dat je ieder geval weer wat actiever wordt. Erg leuk dat de oudere rtc's langzaam weer terug keren. (Y) En natuurlijk top een vriendin met een auto passie! Erg leuk voor je. Ik wou dat de mijne wat meer auto gevoel had :p
Danny van Duren

Abel schreef:(Y) Top dat de 16 in de family blijft. Altijd jammer dat een ander van je vele werk gaat genieten vind ik zelf.

en een 4cv is een leuk klein bakkie. wordt dat dan ook echt een dagelijkse auto zo als je 16 was bedoelt?

Top dat je ieder geval weer wat actiever wordt. Erg leuk dat de oudere rtc's langzaam weer terug keren. (Y) En natuurlijk top een vriendin met een auto passie! Erg leuk voor je. Ik wou dat de mijne wat meer auto gevoel had :p

Neej voor echt daily heb ik nou een audi a4 2.8 v6 automaat op lpg, en dat bevalt me goed.

En tja die andere moter is meer zodat de 4 cv ook lekker gaat rijden op de snelweg, bijv als je een gordini blok erin legt is het gewoon zalig rijden en best snel.

Die 4cv van mn vader hebben we op ruim 150km per uur geklokt met de tom tom , harder durfden we niet meer ivm standaart remmen, wielophanging en smalle bandjes.
De complete gordini setup hebben we nog een keer liggen, alleen ik zit aan nog iets extremer te denken. :p
Danny van Duren

Maar Abel hoe staat het eigenlijk met jou wagens ?
Niels V Dijk
Car: Clio III RS Lux 2008

Een 4cv die lekker zou rijden op de snelweg, lijkt me haast onmogelijk :p
Met een gordini blok maakt hij nog steeds 5000tpm bij de 100-110km/h.
Welke bak wil je gaan gebruiken? Je kunt er altijd vrij weinig mee ivm de ophanging. Anders had er bij mij ook wel iets anders onder de kap gelegen ;-) een originele r1062 look staat hem goed.
Ik ben benieuwd, succes ermee alvast!
Abel
Über-Spammer

Danny van Duren schreef:Maar Abel hoe staat het eigenlijk met jou wagens ?
ik ben bezig met een conversie van tl naar gt verder niets spannends. ik rij een megane uit 2003 en een doblo uit 2008
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Danny van Duren schreef:de cup gtt ligt inmiddels op de sloop de koets was te slecht. dus heb hem maar gesloopt en heb nu alles liggen om een andere te bouwen.
maar voordat ik dat ga doen wordt de GTT aangepakt en de GTE ebs opgebouwd.
Welke cup is dit Danny?! En zou je eens wat foto's willen plaatsen van de 5jes die je nu hebt?! (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Danny van Duren

Abel schreef:
Danny van Duren schreef:Maar Abel hoe staat het eigenlijk met jou wagens ?
ik ben bezig met een conversie van tl naar gt verder niets spannends. ik rij een megane uit 2003 en een doblo uit 2008

aha ok , jij had eerst toch ook een GTT?
Plaats reactie