die raam krijg je echt niet omhoog.. dus ductape heb je niets aan. Je moet de bekleding van de deur halen (kutklus) en de motor van de van de raam hef meganisme, dan met de hand de raam omhoog draaien en motor weer plaatsen... (mijn vader en ik hadden het het in goes, na een mapping session. Raam helemaal open en het regende. Gelukking was er een monteur van een dealer aanwezig. Motor was trouwens niet stuk!)Adrian schreef:Dat is altijd verstandig hoor!Adinsx schreef:Hmmm moet ik al Ducktape in de auto gaan leggen? Haha.
ACT: Mégane II RS
-
je kunt ook gewoon je deurbekleding eraf halen de lipjes indrukken waar je raam mee vastgeklikt zit en je raam omhoog trekken, ducktape erop en klaar. ( in de garage gebruiken we een schakelmodule van een oud raammechaniek die we "ff" erop dukken zodat het raam toch omhoog kan).
maar idd raam dicht laten is beter haha alleen zo lastig als je voor de bekende mc paal staat dan moet je zo hard roepen!
maar idd raam dicht laten is beter haha alleen zo lastig als je voor de bekende mc paal staat dan moet je zo hard roepen!
-
spruitstuk lek of aansluiting downpipe lek, dikkere kans, al gekeken?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Zie foto voor de carterontluchting.
Na je klusje van vrijdag lijkt mij een lekkage aan de downpipe ook de meest logische verklaring...
[img]http://i1080.photobucket.com/albums/j33 ... ilatie.jpg[/img]
Na je klusje van vrijdag lijkt mij een lekkage aan de downpipe ook de meest logische verklaring...
[img]http://i1080.photobucket.com/albums/j33 ... ilatie.jpg[/img]
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Even inleren inderdaad.
Ik had het overigens vorige week ook. Rechterraam omhoog m.b.v. sneltoetsfunctie en dan stopt ie halverwege. Waarschijnlijk iets een zwaar punt in mechanisme o.i.d. In ieder geval niet het 'raammotor' probleem aldus m'n pa.
Hopelijk komt dat ook niet, want ik heb geregeld de ramen los met mooi weer
Ik had het overigens vorige week ook. Rechterraam omhoog m.b.v. sneltoetsfunctie en dan stopt ie halverwege. Waarschijnlijk iets een zwaar punt in mechanisme o.i.d. In ieder geval niet het 'raammotor' probleem aldus m'n pa.

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Tsja, ik weet niet. Hij ging eerst helemaal niet meer omlaag en vriendin lief wilde het toch even proberen... Omlaag okay, omhoog stukje bij beetje... Als er garantie voor bestaat, dan liever repareren. Net als bij de radio! 

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Als je de juiste besteld zijn ze neem ik aan gewoon goed.
Verder geen idee, want bij mij zijn ze laatst onder garantie vervangen
Verder geen idee, want bij mij zijn ze laatst onder garantie vervangen

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Die van mij bleef eerst bij het naar boven gaan ook halverwege hangen. Maar hij doet nu helemaal niks meer, met allebei de schakelaars nietAdinsx schreef:Even inleren inderdaad.

Nou, raam doet het weer. Helaas was niet het mechaniek maar alleen de stekker kapot. Gelukkig hebben ze nog wel wat coulance los weten te peuteren
Ik merkte ook afgelopen week dat van beide rechterdeuren de vergrendelknoppen niet meer werkten, de voorste bleek stuk en doordat ze in serie staan werkt de achterste dan ook niet meer. Het duurpaneel lag er toch al af, dus koste maar een paar tientjes extra
Weer helemaal blij dus dat alles weer werkt zoals het hoort

Weer helemaal blij dus dat alles weer werkt zoals het hoort

Gisteren bij Bochane geweest. Ze hadden de computer al uit staan, dus hij zou vandaag voor me opzoeken of ik onder de garantie/coulanceregeling val voor het raamdefect.
Gisteren ook nog de bougies vervangen. De oude zagen er nog verbazend goed en schoon uit, overigens. Maarja, eruit is eruit.
Gisteren ook nog de bougies vervangen. De oude zagen er nog verbazend goed en schoon uit, overigens. Maarja, eruit is eruit.
Dennis, als je alleen het luchtfilter bedoelt:
Als je het hele huis bedoelt, kan ik je niet helpen...
Die schroefjes zitten heerlijk geplaatst, met de ecu en dergelijke mooi in de weg.Christiaan schreef:Twee schroefjes aan de boven/voorkant los maken en dan trek je de slee waar het luchtfilter in ligt er naar boven uit.
Als je het hele huis bedoelt, kan ik je niet helpen...