Heb een jaar of 8 geleden alweer m'n eerste GTT aangeschaft. Beetje jeugdsentiment zeg maar. Was een jaar of 10 toen ik samen met m'n vader z'n nieuwe Renault ging ophalen bij de dealer. Daar stonden toen de eerste R5 GTT's in de showroom. De rekenaars onder jullie weten dan ook gelijk hoe oud ik ongeveer ben

Die eerste GTT was wel een drama. Er moest flink aan gelast worden. Het bekende werk, dorpels, kriksteunen, ophanging van de bumpers, bodemplaat etc... Het heeft een paar jaar geduurd voordat de auto weer in elkaar gesleuteld was en toen bleek de versnellingsbak aan gort te zijn. Tijdens de zoektocht naar een andere bak kwam ik een andere GTT tegen. Bak hiervan was goed dus toen toch maar de hele auto gekocht.
Had nu dus twee GTT's en het plan was om er 1 helemaal origineel op te bouwen en 1 voor het circuit. Dat werd kwa kosten een beetje te gek. Heb uiteindelijk de eerste GTT maar weer verkocht (in onderdelen).
Auto nummer 2 wordt nu opgebouwd voor het circuit. Er komt binnenkort een injectiesysteem van DTA op. Voor die tijd eerst nog wat schade aan de voorkant repareren.
Jullie zullen vast wel foto's willen zien. Iemand enig idee hoe dit het beste kan??
Groeten, Sander