Volgens mij kan ik het beste een project topic aanmaken!
Dus bij deze:
Het gaat dus om een Megane RS Trophy
Ze zeggen dat hij gechip is bij ZIPtuning
(Ben druk aan het sparen voor een sessie van Fastchip )
Ik heb inmiddels wel al andere boxen erin gezet.
De subwoofer en versterker staan er ook al klaar voor.
Moet ik er alleen nog ff in zetten.
(moet eigenlijk alleen de stroomkabel nog maar naar voren gooien (A))
Ik zag innemen ander stukje dat je de storing EPS/ASR storing en electron storing had.
Hoe is dit opgelost en wat was het probleem, heb het ook sinds vandaag!!!
Hallo Roy,
Ik had de storing op donderdag.
En maandag had ik een afspraak om te laten uitlezen.
Maar op zondag deed hij t gewoon weer.
Dus heb de afspraak afgezegd.
Ik had vanmorgen de wagen afgespoten en daarna (na5minrijden) gaf hij deze beide storingen aan, heb uiteraard niet onder de kap gespoten maar wel in me wielkasten en in de ochtend een lampje vervangen, misschien heeft dit ermee te maken...
Volgende week zaterdag gaan ze een nieuwe sleutelkaart inlezen dus als het dan nog niet weg is hoor ik het probleem wel..
Vaak is het de ABS sensor die deze storing veroorzaakt. Zou kunnen dat je met afspuiten wat vuil erop of ertussen hebt gespoten.
Maar inderdaad even kijken of het wegblijft, en anders. Met het sleutel inleren hangt de CLIP eraan, dus kunnen ze meteen even kijken welke foutcode erin staat.
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Haha hij moet idd weer ff schoongemaakt worden!
Maar dan ben je bij mijn werk geweest.
En deze is idd bij Patrick bekend.
Alleen nog niet de combi met de zwarte RS ph1 wintervelgen!
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
@TsaArno
Ja ze zitten er al een tijdje onder! Maar hij was echt te vies om er een foto van te maken!
Ik denk ook dat ik vrijdag weer een velgen wissel ga doen!
Weer lekker de zomerbandjes er weer onder!
Ik denk dat het te maken heeft met de andere voorbumper van de ph2. Die is lager dan de ph1. Dus ik gok dat meneer renault daarom de ph2 hoger heeft gezet
En anders zou ik het ook niet weten. Ik dacht ook dat het hetzelfde was. Maar er is zichtbaar verschil.
t is alweer een tijdje geleden maar ik heb niet stil gezeten.
Ben vandaag ff bezig geweest met het plastic kapje aan de buitenkant van de C stijl.
Ze waren een beetje grijs geworden dus heb ze weer even netjes zwart gemaakt.