zuiger vast?
heb nog wel klauwen en houders liggen voor je.. nieuwe delen erbij zelfs
remmen achter blokkeren bij stevig remmen. abs probleem
-
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Martijn Kool schreef:zuiger vast?
ik dacht al dat het zoiets zou kunnen zijn.. ik zal als ik zo op het werk ben evt de laatste check doen om de rest uit te kunnen sluiten.
\pff knetter druk op het werk dus dat word pas in het weekendblamo schreef:Martijn Kool schreef:zuiger vast?
ik dacht al dat het zoiets zou kunnen zijn.. ik zal als ik zo op het werk ben evt de laatste check doen om de rest uit te kunnen sluiten.

abs is er van af. dus compleet verwijdert. een flinke testrit heb ik niet gemaakt aangezien hij geschorst is. maar zover werk alles naar behoren.Abel schreef:mooi, alles weer okay! abs werkt weer gewoon en ook getest?
bedank voor je interesse.

moest de abs er nu wel af? ik vind het wel zo veilig als die er op zit.. je verremt je zo met een snelle 5 (clio is bijna het zelfde) en daarom zit ik al jaren met het idee om een clio setje op mijn r5 te zetten. Daarom heb ik juist de intresse, als een abs unit zelf met 4 sensoren genoeg is is dat super nieuws natuurlijk. Okay de kransen ook maar je snapt me wel
-
waarom zou je abs willen? ik vind niks zo irritant als het gevoel van een inkomende abs,. allemaal loos gewicht joh!!
ik heb al aardig wat rij ervaring, ook wel ervaring met bijna fout en fout..
Ik weet gewoon dat je met Abs gewoon net wat meer marge hebt, en met een 5je is die altijd mooi meegenomen. Mijn dagelijkse auto's hebben het iedergeval en ik moet zeggen dat ik het in die karretjes nog niet nodig heb gehad.
Lijkt me gewoon tof een auto van 27Jaar met Abs en Stuurbekrachiging.
En wel verder alles minimaal Gt techniek.. Die brede bandjes met parkeren was altijd flink aan het stuur trekken. de tl die ik ook heb moet de basis worden eerst carros aanpakken en dan het onderstel. Remmerij moet ook, maar ik zou er dus graag abs opbouwen..
Ik weet gewoon dat je met Abs gewoon net wat meer marge hebt, en met een 5je is die altijd mooi meegenomen. Mijn dagelijkse auto's hebben het iedergeval en ik moet zeggen dat ik het in die karretjes nog niet nodig heb gehad.
Lijkt me gewoon tof een auto van 27Jaar met Abs en Stuurbekrachiging.
En wel verder alles minimaal Gt techniek.. Die brede bandjes met parkeren was altijd flink aan het stuur trekken. de tl die ik ook heb moet de basis worden eerst carros aanpakken en dan het onderstel. Remmerij moet ook, maar ik zou er dus graag abs opbouwen..
Abel, abs is leuk op een set std remmerij als het naar behoren werkt maar het hele systeem wordt waardeloos als je naar een bigbrake-kit overstapt. Of de accumulator volgt niet, of de pomp kan het niet aan, of-of-of...
Trouwens, renault sport werkt op hun aparte modelletjes ook niet met abs. (Ragnotti e.a)
Trouwens, renault sport werkt op hun aparte modelletjes ook niet met abs. (Ragnotti e.a)
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
clio brakes op een GT is al een upgrade he Jo, en voor het zelfde geld zijd ik straks weer totaal orgineel om dat dat toch weer het goedkoopst is.. En goede schijven en blokken met verse rem olie is toch altijd weer goed remmen.. Misschien een iets grotere rem bekrachtiger er op..