Lekker bezig zo, snel in je 5 bouwen die handel en die ouwe meuk wegpleuren

Oke. Las hier van de week al zoiets idd over een zeef vol met kit. Morgen maar eens kijken of we nog de garage in mogen van de vrouwRonald1916V schreef:Bij Renault is er geen pakking voor te leveren, bij de automaterialenzaak wel maar ik gebruik altijd gewoon vloeibare pakking.
Die baantjes in de carterpan gewoon vol laten lopen en daarna glad strijken over het hele pasvlak. Niet te veel gebruiken, je zou niet de eerste zijn die lagerschade rijd door een aanzuigzeef van de oliepomp die vol met pakkingsresten zit.
Iets met: centreerpennen, 5mm boortje opmeten, pakkingsrand kiezen, 2mm uitsteken,borgmiddel en nog meer onzin. Heb het allemaal maar gedaan dus zou goed moeten zijn.tutuur schreef:Wat zegt het wphb over de eerste schaal dan?
Lekker bezig zo, snel in je 5 bouwen die handel en die ouwe meuk wegpleuren
een beetje locktide aan de 2 M6 boutjes, die rond de keerring komen, anders lekt de olie langs de schroefdraad.GerryTT schreef: [img]http://img812.imageshack.us/img812/8908/010yl.jpg[/img]
By ttgerry at 2011-12-30
Dat van die locktide had ik al gelezen ja. Heb hier 2 pakkingen liggen maar doe het gewoon met vloeibare pakking.jacques schreef:een beetje locktide aan de 2 M6 boutjes, die rond de keerring komen, anders lekt de olie langs de schroefdraad.GerryTT schreef: foto
Carterpan: Ik heb zef een pakking gemaakt van pakking papier en die tegen het motorcarter geplakt met vloeibare silicaone pakking.
Turbo is een td04 van een impreza. Heb ik zo gekocht als set.tutuur schreef:De watergallerij is anders....
Welke turbo zit er op? En spruitstuk zelf gefixt?
Klopt. Moet dat nog even uitzoeken. Schijnbaar zit de restrictor in de turbo. Ga dat nog even navragen op EM.jacques schreef:Misschien een tip. Christiaan Hofstede (CMT16V) zijn turbo is toendertijd gesneuveld omdat er geen restrictor in zijn olieleiding naar de tubro zat. Ik dacht dat het ging om een plaatje met een gaatje van ca 1mm om de oliestroom te beperken.
wat ga je je nu weer op je nek halen??GerryTT schreef:Past een f7 blok ook in een clio 1.2 qua ophanging? Misschien dat ik er een kan kopen voor weinig.