ACT: Clio RS
-
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Contacteer:
Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
-
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Contacteer:
Ooow...
Even registreren en dan heb je een heel stappenplan te pakken hoe je het moet doen. (inclusief foto's)

Even registreren en dan heb je een heel stappenplan te pakken hoe je het moet doen. (inclusief foto's)
Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
hallo mensen,
ik ben een clio rs 182 tegengekomen met een drijfstanglager die er uit gelopen is. ik heb in mijn jaren als monteur bij renault echter nog nooit een f4r meegemaakt waar er met ongeveer een ton op de klok een lager uitgelopen was.
Zijn er mensen die dit eerder hebben meegemaakt?
ik ben een clio rs 182 tegengekomen met een drijfstanglager die er uit gelopen is. ik heb in mijn jaren als monteur bij renault echter nog nooit een f4r meegemaakt waar er met ongeveer een ton op de klok een lager uitgelopen was.
misschien nooit zijn olie gepeild en met te laag niveau gereden?
andere verklaring heb ik niet of er moet geen carterpan meer onder hangen?
kopen en reviseren die hap
andere verklaring heb ik niet of er moet geen carterpan meer onder hangen?

kopen en reviseren die hap

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Origineel nederlandse? Zo ja, heb je een.kenteken. kan ik mijn register er op aanpassen.rzb1988 schreef:hallo mensen,
niet de 99-pp-hf hoop ik

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Als je de kofferbak opent zie je tussen het achterlicht en de achterkleprubber een zwart plastic dopje hiervia wil wel eens water naar binnen komen.Bakkums schreef:Maat heeft eeb clio rs phase 1. Nu heeft die water onder de achterbank. Iemand hier bekend mee?
Als je de bekleding erachter weg haalt zie je vaak al een spoortje lopen.
Of via de strips op het dak net boven de achterraampjes, dan loopt het via de bevestigingsklikkers.
Gr Mark
-
kan alleen maar zeggen, kloptMaLa schreef:Als je de kofferbak opent zie je tussen het achterlicht en de achterkleprubber een zwart plastic dopje hiervia wil wel eens water naar binnen komen.Bakkums schreef:Maat heeft eeb clio rs phase 1. Nu heeft die water onder de achterbank. Iemand hier bekend mee?
Als je de bekleding erachter weg haalt zie je vaak al een spoortje lopen.
Of via de strips op het dak net boven de achterraampjes, dan loopt het via de bevestigingsklikkers.
Gr Mark

Die zou je alleen bij lage toerentallen moet horen.
Klinkt meer als een hydraulische klepstoter...
Klinkt meer als een hydraulische klepstoter...
Ok ja dat zou ook nog kunnen... ben vandaag wezen kijken bij de auto en morgen heb ik em in bezit
zal de olie er is af laten lopen om te kijken of er niet toevallig gruis oid in zit want die gast van wie ik em overneem had t ook over drijfstanglagers....

-
tsja, was te verwachten niet?
staat nog wel een compleet blok op de rtc markt van Daan2D..
staat nog wel een compleet blok op de rtc markt van Daan2D..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Moderator
- Car: Megane
rzb1988 schreef:Blokje overgenomen van Daniel, scheelt me weer een hoop gezeik!

-
Hallo,
Ik ben philippe 22 jaar ,afkomstig uit belgie en sinds 5 maanden de trotse eigenaar van een clio rs 200.
Aangezien ik vorig jaar vaak op de nordschleife TF heb gereden ,en dit jaar dat ook van plan ben, zoek ik naar een rolbeugel voor mijn Clio rs.
Ik heb al zitten zoeken op het Internet en heb 1 van k-tec gevonden.
http://www.k-tecracing.com/show_product ... 01&appid=3
Ook heb ik een rolkooi gevonden maar dit is geen optie aangezien je hiermee niet door de Belgische keuring geraakt.
Kan iemand mij helpen met het zoeken naar nog een rolbeugel voor m'n Clio?
Groeten,
Philippe
Ik ben philippe 22 jaar ,afkomstig uit belgie en sinds 5 maanden de trotse eigenaar van een clio rs 200.
Aangezien ik vorig jaar vaak op de nordschleife TF heb gereden ,en dit jaar dat ook van plan ben, zoek ik naar een rolbeugel voor mijn Clio rs.
Ik heb al zitten zoeken op het Internet en heb 1 van k-tec gevonden.
http://www.k-tecracing.com/show_product ... 01&appid=3
Ook heb ik een rolkooi gevonden maar dit is geen optie aangezien je hiermee niet door de Belgische keuring geraakt.

Kan iemand mij helpen met het zoeken naar nog een rolbeugel voor m'n Clio?
Groeten,
Philippe
-
- Car: Clio III RS Lux 2008
Weet iemand waar ik ergens het beste een clio rs 172 fase 2 achterbumper kan vinden? Heb wel een bumper gevonden alleen is die van een 182 helaas.. Dus zoek liever ff verder voor een fase 2! 

Engeland... Welke ph.3 had je gevonden? Die in roermond?
Er is een Belg die mijn auto wil kopen, maar nu heeft hij het volgende formulier nodig: Certificaat van Overeenstemming
Wat gaat zo'n formulier kosten als ik deze bij de dealer aanvraag en zit er ook een levertijd op? Alvast bedankt.
Het betreft een Clio RS, daarom staat deze vraag hier
Wat gaat zo'n formulier kosten als ik deze bij de dealer aanvraag en zit er ook een levertijd op? Alvast bedankt.
Het betreft een Clio RS, daarom staat deze vraag hier

-
- Car: Clio 16V 2.0
gewoon als je de auto verkoopt naar het grenswissel kantoor gaan.(samen) kentekenplaten eraf halen op het grenswisselkantoor overschrijven en dan de BPM innen als dat er nog opzat. 

Dat is voor mij 2uur rijden en dus geen optie.
Laat de auto bij rdw uitschrijven en vraag een tijdelijk uitvoer kenteken aan
Alleen heeft de kopet dat certificaat nodig bij invoeren in belgie.
Mail de dealer wel en bel morgen wel even.
Toch bedankt.
Laat de auto bij rdw uitschrijven en vraag een tijdelijk uitvoer kenteken aan
Alleen heeft de kopet dat certificaat nodig bij invoeren in belgie.
Mail de dealer wel en bel morgen wel even.
Toch bedankt.
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Tom schreef:2 uur rijden naar een GWK? waar woon jij ergens......

Ik zou gewoon even de importeur raadplegen aangezien hun degene zijn waar je een CVO kan opvragen

Laatst gewijzigd door Daan2D op zo 19 feb 2012 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Racing is the best way to convert money into noise
-
Ik moest toen ik me 5 Gtt verkocht ook ergens in Limburg wezen.
Maar wat maakt het uit 2 uur rijden? je houdt van auto's dus ik neem aan ook van autorijden?
Maar wat maakt het uit 2 uur rijden? je houdt van auto's dus ik neem aan ook van autorijden?

Ik verkoop dus een auto. Formulier zou je bij de dealer kunnen aanvragen. Dacht dat er misschien iemand van jullie wel ervaring mee had.Bakkums schreef:Er is een Belg die mijn auto wil kopen, maar nu heeft hij het volgende formulier nodig: Certificaat van Overeenstemming
Ik ga er vanuit dat je het moet regelen bij de grens waar die naartoe gaat. Dit is 2 uur rijden voor mij.
RDW zit bij mij zo goed als om de hoek. Hier kan ik het meeste al regelen zoals uitschrijven en aanvragen uitvoer kenteken.
Alleen de info voor het certificaat ontbreekt nog.
Kan hij dus ook zelf doen....
Vertel je er wel even bij dat ie motorisch niet helemaal in orde is?
Auto is vorige week bij de dealer geweest en de pruttel heeft me 850 euro gekost. Valt dus niks meer aan te merken aan de auto. Ben geen oplichter.tutuur schreef:Kan hij dus ook zelf doen....
Krijg je BPM terug als je auto verkoopt naar BE.derbimarcel schreef:gewoon als je de auto verkoopt naar het grenswissel kantoor gaan.(samen) kentekenplaten eraf halen op het grenswisselkantoor overschrijven en dan de BPM innen als dat er nog opzat.
-
ja. Als dat er nog op zit wel ja.