Joost GTTi Coupe

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Altijd goed om te horen.
Laatste apktje of valt het mee denk je :evil: :p
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

gaat mee vallen als het goed is geen bijzonderheden maar je weet nooit
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

heb er mee gereden staat in de schuur morgen maar eens voor keuren....
en ff wassen......en kijken wat er gebeurd bij een beetje GAS.......... :grin:
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

LPG....?

:smoke:
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Joost van der Hammen schreef:heb er mee gereden staat in de schuur morgen maar eens voor keuren....
en ff koffie drinken......en kijken wat er gebeurd bij een beetje GAS.......... :grin:
:smoke:
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Ivo van Achthoven schreef:LPG....?

:smoke:
zou kunnen
Joost van der Hammen schreef:heb er mee gereden staat in de schuur morgen maar eens voor keuren....
en ff koffie drinken......en kijken wat er gebeurd bij een beetje GAS.......... :grin:
ook dit zou kunnen maar is ook zeker
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Dat laatste is wel zeker zeker,jij wandelende koffiecontainer :p
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Joost, zwarte spiegels kopuh :lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Lex schreef:Joost, zwarte spiegels kopuh :lol:
ja heb je ze over en wat kost dat dan???
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Joost van der Hammen schreef:
Lex schreef:Joost, zwarte spiegels kopuh :lol:
ja heb je ze over en wat kost dat dan???

:lol: :clown: (0)
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

vandaag weer een verse APK op de 5 geen bijzonderheden.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

24 Maart gelijk mappen zeker?

Of was ie nou al goed qua afstelling? (Y)
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

daar ben ik/we nog mee bezig,

nog niet veel turbo druk gedraaid, maar het is wel wennen ten opzichte van een MB300, dit is veel sneller met opspoelen.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Joost van der Hammen schreef:daar ben ik/we nog mee bezig,

nog niet veel turbo druk gedraaid, maar het is wel wennen ten opzichte van een MB300, dit is veel sneller met opspoelen.
Lekker he, zo'n 2560. Nu nog zorgen dat de afstelling klopt en dan rijden tot het volgende kapot gaat (0)
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

was niet van plan om nog iets te vervangen dit jaar!!!

maar blijft een RENAULT dus zeg nooit nooit
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Dat van dat opspoelen mag geen verrassing zijn hoop ik :p
Wel beter, zo door de apk. . .
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Ondanks de standaard GTT slangenbende ziet het er erg netjes uit Joost! :worship:
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Willeon de Zoete schreef:Ondanks de standaard GTT slangenbende ziet het er erg netjes uit Joost! :worship:
op een of andere manier ga je daar niet onderuit komen :grin:
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Leon Cozijn
Berichten: 2183
Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
Locatie: Waddinxveen ZH
Contacteer:

Heel dik Joost (Y)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

hoe zit nu met rijden ? Beter of nog steeds geen gas gegeven.
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

weet niet of je de laatste 2 weken buiten ben geweest????

Kan eidelijk is een keer zeggen dat die lekker binnen staat......
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Euh nee wat is er dan vriend ? :smile:
Ik denk misschien al wel voor die tijd gereden met de gttiiiiii
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Even een Technische vraag, nu heb ik de retour van de lucht omloopklep samen met de retour carterontluchting via een cathtank naar de inlaat gemonteerd kan dit???

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-3OSKQCLY.jpg[/img]

Via cathtank naar de inlaat

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-AEI6ZMAM.jpg[/img]

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QGYC4WYW.jpg[/img]
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

moet volgens mij geen probleem zijn als die catchcan gewoon een ontluchting heeft?
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

ontluchting van de cathtank zit aan gesloten op het luchtfilter dus een ontluchting
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Waarom op luchtfilter? Ik heb het gewoon met een filtertje. Hoef geen oliedamp in mijn verbrandingskamer, daar krijg je geen betere verbranding mee.
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Moest voor de APK dus van daar
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Hmm, nooit geen last van. Moet je misschien toch eens een ander apk station zoeken :smile:
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

tankje is leeg dus, lucht is droog zal wel mee vallen met vervuiling maar weet nog niet of het goed is zo....
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
MaLa
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 3 apr 2009 15:47
Locatie: Heerhugowaard

De link met apk snap ik ook niet..

Tankje zal niet altijd leeg blijven ,waarom zit ie er anders..
(correct me if wrong)

Persoonlijk zou ik m bij de andere slang van de catch tank koppelen of met een los filtertje idd
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

vamdaag aan het afstellen geweest

150WPK en 270 N/M dus hetzelfde als MB300 is vreemd maar waarschijnlijk is de compressie te laag
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

wow dat koppel! (Y)
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Joost van der Hammen schreef:vamdaag aan het afstellen geweest

150WPK en 270 N/M dus hetzelfde als MB300 is vreemd maar waarschijnlijk is de compressie te laag
Ook met dezelfde druk?
Compressie te laag? Had je met carberateur geen last van, toch?
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Er zijn andere die ook met die zuigers rijden, hoe zijn hun ervaringen ?

Aan de andere kant best mooie waardes toch ?
Plaats reactie